Start > Körkortsforum > Bli av med körkortet ?

Bli av med körkortet ?

Jonte 2019-10-21 23:54 ! Citera #
Hej

Det är så här att jag var med om en olycka för ungefär en vecka sedan , jag körde på en buss bakifrån då han plötsligt bromsade och jag hann inte bromsa in . Ingen polis tillkallades och har kontakter mitt försäkringsbolag min fråga är kommer mitt körkort till attt ryka då jag endast har haft den i 10 månader ?
P 2019-10-22 12:24 ! Citera #
Nej
ggg 2019-10-22 19:44 ! Citera #
Förra måndan polisen de stoppade mig och tog med i polisstaion gjorde jag piss prov och brodprov i pissprov negativt men brodprov visade 0.004 thc . Och sen förra igår samma polisen de stoppade mig igen och fick jag gjort samma sak ,brodprov pissprov , negativt piss och brodprov skicka i väg men jag tror att de komma inte hiitar ingeting ändå i brodprov .De har tatig min körkort och fått jag en papper från polisen den står *körkort omhändertag* kan jag får tillbaka körkört.

jag hålla inte på någon droger men innan de stoppat mig jag har vart i en fest jag var mycket full och fick jag rökt
Gäst 2019-10-23 00:05 ! Citera #
ggg 2019-10-22
Förra måndan polisen de stoppade mig och tog med i polisstaion gjorde jag piss prov och brodprov i pissprov negativt men brodprov visade 0.004 thc . Och sen förra igår samma polisen de stoppade mig igen och fick jag gjort samma sak ,brodprov pissprov , negativt piss och brodprov skicka i väg men jag tror att de komma inte hiitar ingeting ändå i brodprov .De har tatig min körkort och fått jag en papper från polisen den står *körkort omhändertag* kan jag får tillbaka körkört.

jag hålla inte på någon droger men innan de stoppat mig jag har vart i en fest jag var mycket full och fick jag rökt
Tja.....vad tror du.
Om du gissar att ditt körkort är borta, så är det rätt svar.

Om du gissar att du får tillbaka det...då fel svar.

Du har ju rökt på, THC...blodprovet visade positivt..

Googla.......
Sofi 2019-10-23 23:59 ! Citera #
Hej! Om allt ser bra ut får du den inom 2 månader
Gäst 2019-10-31 21:23 ! Citera #
Sofi 2019-10-23
Hej! Om allt ser bra ut får du den inom 2 månader
Under prövotid?

Vette fasen du.....
Torskar du kortet unde prövotiden...så gör om allt.mmså jag tolkat det.

Har.man kortet utan provitid så kanske JA om inte är 12 månader eller mer...
Gäst3 2019-11-01 11:54 ! Citera #
Sofi 2019-10-23
Hej! Om allt ser bra ut får du den inom 2 månader
FEL!!!

Blir körkortet omhändertaget under prövotiden så får man INTE körkortet tillbaka!
Man får göra om ALLT.. teoriprov, körprov...rubbet!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest