Start > Körkortsforum > En dubbelkörlektion i veckan

En dubbelkörlektion i veckan

Andreas 2019-10-11 11:31 ! Citera #
Hej!

Jag håller på övningsköra på trafikskola och har redan kört cirka 60 körlektioner oftast 2 gång i veckan dvs 4 körlektioner. Undrar om det är tillräckligt med endast en dubbel körlektioner för utveckla. Har haft lite mer svårighet med planering och hålla tempo på motorväg. Jag hinner inte lägga mer tid än så och det blir väldigt stressig i vardagen vilket oftast reflektera vid körning.

Andreas
T 2019-10-12 10:39 ! Citera #
Det låter som om du egentligen inte har tid att övningsköra just nu? Om din vardag är stressig och det reflekteras i din körning är frågan om du verkligen utvecklas på ett ’effektivt’ sätt. Du kanske borde ta en paus tills du kan lägga ner lite mer hjärta i din körning. :)
Gäst 2019-10-12 11:09 ! Citera #
Jag körde en dubbel lektion i veckan 10 gånger, och sen uppkörningen. Ingen privat körning alls, och det var inga problem. Så visst räcker det, se bara till att vara med på lektionerna och ta till dig vad som sägs.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov