Start > Körkortsforum > Klarade ni Teoriprov/Uppkörnin…

Klarade ni Teoriprov/Uppkörningen

Gäst 2019-09-19 21:20 ! Citera #
Klarade ni uppkörningen och teorin på första försöket?
Filip 2019-09-19 22:08 ! Citera #
Jajamensan, fick 61/65 på teorin och klarade uppkörningen i måndag utan anmärkningar! Körde även upp privat!
Jake 2019-09-20 11:23 ! Citera #
Yep, båda på första.

Har relativt enkelt att ta in info så läste boken 2 dagar innan och råkade vara bakis på teorin men fick 60 rätt.

Uppkörningen i farsta va också flyt för dom tog mig till mitt område där jag bor så visste redan alla kluriga vägar dom kunde välja där och la mig rätt i alla tillfällen. Hade dock en riktigt bra inspektör som mest snackade om hur skönt det va att sommarn va på väg :)

Lycka till!
Lastbilstjejen 2019-09-20 15:02 ! Citera #
Klarade båda mina teoriprov och respektive uppkörning på första försöket (Har körkort för B och C)
Gäst 2019-09-21 09:45 ! Citera #
Jake 2019-09-20
Yep, båda på första.

Har relativt enkelt att ta in info så läste boken 2 dagar innan och råkade vara bakis på teorin men fick 60 rätt.

Uppkörningen i farsta va också flyt för dom tog mig till mitt område där jag bor så visste redan alla kluriga vägar dom kunde välja där och la mig rätt i alla tillfällen. Hade dock en riktigt bra inspektör som mest snackade om hur skönt det va att sommarn va på väg :)

Lycka till!
Wow
O Jag har svårt att ta in info men jag gör mitt bästa och förhoppningvis klarar jag teorin snart men uppkörningen klarade jag på första försöket.

Tackar
Kalle 2019-09-22 21:08 ! Citera #
Klarade också uppskrivningen och uppkörningen på första försöket. Tycker man får höra hur svårt teorin är hela tiden, men tyckte den var lika enkelt som ett vanligt sluttest, så det är inget att stressa upp sig över.
Andreas 2019-10-18 12:17 ! Citera #
Japp. 63/65 första gången och uppkörningen på första.

Läste boken kanske två gånger.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov