Klarade ni Teoriprov/Uppkörningen
Klarade ni uppkörningen och teorin på första försöket?
Jajamensan, fick 61/65 på teorin och klarade uppkörningen i måndag utan anmärkningar! Körde även upp privat!
Yep, båda på första.
Har relativt enkelt att ta in info så läste boken 2 dagar innan och råkade vara bakis på teorin men fick 60 rätt.
Uppkörningen i farsta va också flyt för dom tog mig till mitt område där jag bor så visste redan alla kluriga vägar dom kunde välja där och la mig rätt i alla tillfällen. Hade dock en riktigt bra inspektör som mest snackade om hur skönt det va att sommarn va på väg
Lycka till!
Klarade båda mina teoriprov och respektive uppkörning på första försöket (Har körkort för B och C)
Yep, båda på första.
Har relativt enkelt att ta in info så läste boken 2 dagar innan och råkade vara bakis på teorin men fick 60 rätt.
Uppkörningen i farsta va också flyt för dom tog mig till mitt område där jag bor så visste redan alla kluriga vägar dom kunde välja där och la mig rätt i alla tillfällen. Hade dock en riktigt bra inspektör som mest snackade om hur skönt det va att sommarn va på väg
Lycka till!
Wow
O Jag har svårt att ta in info men jag gör mitt bästa och förhoppningvis klarar jag teorin snart men uppkörningen klarade jag på första försöket.
Tackar
Klarade också uppskrivningen och uppkörningen på första försöket. Tycker man får höra hur svårt teorin är hela tiden, men tyckte den var lika enkelt som ett vanligt sluttest, så det är inget att stressa upp sig över.
Japp. 63/65 första gången och uppkörningen på första.
Läste boken kanske två gånger.
Senaste foruminläggen
Rubrik