Start > Körkortsforum > HJÄLP!!!

HJÄLP!!!

Gäst 2019-09-10 19:06 ! Citera #
Kan någon snälla ge mig råd hur jag kan plugga för att klara teoriprov. Jag har gjort provet några gånger men har inte klarat och nu känner jag mig inte bra alls och är deprimerat

Skulle ni rekommendera elevcentral, körkortsonline eller båda?

Är det bättre att läsa boken eller på nättet?
SNÄLLA HJÄLP MIG

TACK SÅ MYCKET!
Filip 2019-09-10 19:26 ! Citera #
Gäst 2019-09-10
Kan någon snälla ge mig råd hur jag kan plugga för att klara teoriprov. Jag har gjort provet några gånger men har inte klarat och nu känner jag mig inte bra alls och är deprimerat

Skulle ni rekommendera elevcentral, körkortsonline eller båda?

Är det bättre att läsa boken eller på nättet?
SNÄLLA HJÄLP MIG

TACK SÅ MYCKET!
Jag personligen läste igenom boken, gjorda alla övningar på elevcentralen samt massor av slutprov. Fick 61/65 på teorin
Gäst 2019-09-10 20:09 ! Citera #
Jag läste igenom boken två gånger, andra vändan tog jag anteckningar på allt som inte riktigt satt. Parallelt med det så körde jag igenom testerna i Elevcentralen och Ta Körkort-appen. Boken innehåller allt du behöver kunna så läs och förstå den.

Klarade på första, 65/65.
SaraOlivia 2019-09-10 21:30 ! Citera #
Jag skaffade Storytel och lyssnade på körkortsboken så fort jag skulle någonstans. Säkert lyssnat på den 10 ggr. Har körkort sen några månader tillbaka
Gäst 2019-09-17 13:33 ! Citera #
SaraOlivia 2019-09-10
Jag skaffade Storytel och lyssnade på körkortsboken så fort jag skulle någonstans. Säkert lyssnat på den 10 ggr. Har körkort sen några månader tillbaka
Jaha va bra, visste inte man kunde lysna på körkortsboken.Koster det pengar Storytel? Är det en app?
Jakob 2019-09-17 15:57 ! Citera #
Brorsan de bara plugga rejält sen klarar man det! lycka till
Gäst 2019-09-17 18:58 ! Citera #
Jakob 2019-09-17
Brorsan de bara plugga rejält sen klarar man det! lycka till
Jag är en tjej! Jag har svårigheter det är därför jag frågar om tips men tack ändå
Donnan 2019-09-18 20:10 ! Citera #
Som många redan skrivit...

Läs boken, det är för att förstå.

Testerna på nätet...även denna sida, du lär dig svaren på vad klicka... men saknar förståelsen.

Sen när riktiga testet är så är de omformulerade.....och har du bara lärt dig ”klicka” på rätt svar utan att läsa och förstå, så är risken stor att du kommer kugga, då du har brister.

Så läs boken, den ger svaren.

Kan svara utifrån egen erfsrenhet.

Pluggade ensast nätet, sen läste boken ordentligt 2ggr......klarade teorin, min slutsats, hade jag inte läst boken hade jag med största säkerhet kuggat teorin....märkte det själv...

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest