Start > Körkortsforum > Godkänt prov

Godkänt prov

Frank 2019-08-26 17:42 ! Citera #
Fick 62/65 idag första försöket. Använt körkortsböckerna från STR deras app & denna site. Visade sig väl vara en bra mix antar jag! Läs mycket för att förstå -varför- saker är som de är, är mitt tips. Nu väntar snart uppkörning. Lycka till alla som kämpar!
Ceci 2019-08-30 15:57 ! Citera #
Stort grattis! Klarade också teoriprovet idag på första försöket (61/65) :)

Använde mig utav boken som jag läste och tog anteckningar, elevcentralens alla faser och en massa sluttest där jag låg stadigt kring 61-63p. Gjorde även gratisprovet på denna sida några gånger. Så alla som kämpar på där ute: ni klarar det! Sitt inte och läs på detta forum hur omöjligt det är och skräm upp er själva, utan utgå från boken som bas. Tycker även frågorna på teoriprovet liknande elevcentralen väldigt mycket - det var liksom andra formuleringar men samma ”innehåll”.
Olle 2019-09-09 16:07 ! Citera #
Vart gjorde du provet någonstans cici?
Bäst i test 2019-10-15 17:27 ! Citera #
Jag klarade teorin i Älmhult i morse och kan meddela att det var riktigt enkelt (klarade den på 20 min) om man övar mycket på STR och här så har man en jättestor chans att klara provet. :D (Jag kände igen nästan alla frågor).

Lycka TILL!
Sos 2019-10-15 19:30 ! Citera #
Åh vad skönt att ni har klarat hoppas jag kommer också klara jag har gjort 3 gånger och får 51 vilket gör att jag ä väldigt besviken har klarat uppkörningen på en gång . Jag undrar vad är ert tipsar?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest