Någon som kör upp nu i dagarna? Eller har teoriprov?
Började med körkortet för ca 10 år sedan, men pga livsförhållanden blev det uppskjutet, tills nu.
Har teoriprov imorgon och uppkörning på tisdag. Är nog inte så nervös, men otroligt orolig då jag verkligen måste fixa det. Pressen är liksom enorm.
Är själv sjuuukt nervös, typ 2 veckor tills teorin och 3 veckor till uppkörningen.
Är själv sjuuukt nervös, typ 2 veckor tills teorin och 3 veckor till uppkörningen.
Hur länge har du övningskört?
Hur länge har du övningskört?
Kört lite sporadiskt i typ 2 år, men började köra mer intensivt sen i mars i år
Lycka till Filip!
Jag börjar bli ganska nervös nu. Teori idag 16.30. Pust.
Lycka till Filip!
Jag börjar bli ganska nervös nu. Teori idag 16.30. Pust.
Du klarar det, lycka till!
Jag har iofs ett tag kvar men jag har teorin 5/9 och uppkörningen veckan efter. Jag är så nervös inför uppkörningen. Teorin tror jag att jag klarar men jag blir så sjukt stressad av att köra med en lärare jag inte känner och en bil jag knappt förstår mig på. Den är för ny för min del, har bara kört äldre haha!
Jag har iofs ett tag kvar men jag har teorin 5/9 och uppkörningen veckan efter. Jag är så nervös inför uppkörningen. Teorin tror jag att jag klarar men jag blir så sjukt stressad av att köra med en lärare jag inte känner och en bil jag knappt förstår mig på. Den är för ny för min del, har bara kört äldre haha!
Exakt samma sak här!
Exakt samma sak här!
Stort lycka till till dig Filip!
Stort lycka till till dig Filip!
Tack detsamma!
Senaste foruminläggen
Rubrik