Start > Körkortsforum > Örebro

Örebro

A 2019-08-19 18:43 ! Citera #
Hej!
Hur är det att köra upp i Örebro?
Björn He 2019-08-19 20:34 ! Citera #
Vägarna i Örebro är väl nästan likadana som vägarna i Västerås. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen.
Ell 2019-08-19 22:28 ! Citera #
Undrar också över Örebro :)
GÄST 2019-08-20 13:00 ! Citera #
Björn He 2019-08-19
Vägarna i Örebro är väl nästan likadana som vägarna i Västerås. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen.
Hur vet du det, du har ju aldrig kört i Örebro :lol: :lol:

Just nu byggs det ganska mycket runt Behrn arena, så var beredd på vägarbeten.
Förövrigt så är det väldigt lätt att köra i stan..
Gäst 2019-08-20 13:27 ! Citera #
Ska också snart köra upp i örebro, något speciellt man bör tänka på?
gäst 2019-12-18 23:30 ! Citera #
Körde upp i Örebro samt gick på trafikskola där. Som någon skrev innan så är det väldigt mycket renoveringar och bygg som pågår. Det är också väldigt många stora bevakade korsningar samt en ”stor sväng” och ”lilla sväng” vid ett par ställen. Man bör typ tänka på att Rondellen vid rejmes in till centrum är en olycksdrabbad rondell och sen typ att det är mycket områden inne i Örebro med högeregeln. Sen är det väl som alla andra städer, många motorvägar, landsvägar osv. Dock kör många som galningar i Örebro, folk vet inte hur man blinkar i en rondell (skämt å sido) och dem skiter i högerregeln samt kör överdrivet fort som alla andra. Juste var noga med hastigheten i centrum!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest