Start > Körkortsforum > Västerås

Västerås

Gäst 2019-08-13 12:11 ! Citera #
Godkänt uppkörning I Västerås idag.
Det var lätt körde mest på landsväg.
Tim 2019-08-14 03:28 ! Citera #
Vart nånstans körde han/hon dig runt i Västerås? Åt vilket håll åkte du?
Björn He 2019-08-14 11:36 ! Citera #
Vad körde du för bil, var det en Volkswagen Golf?
Gäst 2019-08-14 12:59 ! Citera #
Björn He 2019-08-14
Vad körde du för bil, var det en Volkswagen Golf?
Vad spelar bilen för roll???
Är man redo ska man klara alla sorters bilar, annars är man inte redo om man inte kan köra alla bilar!
Så lägg ner ditt snack om det!
Gäst 2019-08-14 16:44 ! Citera #
Tim 2019-08-14
Vart nånstans körde han/hon dig runt i Västerås? Åt vilket håll åkte du?
Körde mest på landsväg, 70,40,60,30 vägar
gjorde vänster sväng
back parkering
Gäst 2019-08-14 16:45 ! Citera #
Björn He 2019-08-14
Vad körde du för bil, var det en Volkswagen Golf?
Volkswagen golf, det var en el bil.
snygg och skön
Gäst 2019-08-14 16:46 ! Citera #
Gäst 2019-08-14
Vad spelar bilen för roll???
Är man redo ska man klara alla sorters bilar, annars är man inte redo om man inte kan köra alla bilar!
Så lägg ner ditt snack om det!
Sant, man ska vara beredd för att detta beror på personen som ska köra inte bilen.
Björn He 2019-08-14 18:27 ! Citera #
När jag hade uppkörning i Västerås så fick jag köra en VW Golf Diesel och den kunde öka farten även om man inte gasade och man kunde riskera överskrida hastighetsgränsen om man inte kunde handskas med den ordentligt. Men jag borde väl ha fått tillräckligt med tid på mig att lära känna den bilen, men jag tycker inte jag fick det, och det är ju inte så lätt att lära sig att diesel-Golfar kan öka farten om man inte fått övningsköra en sån, de hade tyvärr inga såna bilar på trafikskolan jag övningskörde med.

Men jag hade inte kommit upp i för hög hastighet på en 30-väg av misstag om jag inte fått köra upp med en bil som ökar farten även om man inte gasar. De flesta diesel-Golfar kan tydligen göra så.
Gäst 2019-08-15 15:27 ! Citera #
Björn He 2019-08-14
När jag hade uppkörning i Västerås så fick jag köra en VW Golf Diesel och den kunde öka farten även om man inte gasade och man kunde riskera överskrida hastighetsgränsen om man inte kunde handskas med den ordentligt. Men jag borde väl ha fått tillräckligt med tid på mig att lära känna den bilen, men jag tycker inte jag fick det, och det är ju inte så lätt att lära sig att diesel-Golfar kan öka farten om man inte fått övningsköra en sån, de hade tyvärr inga såna bilar på trafikskolan jag övningskörde med.

Men jag hade inte kommit upp i för hög hastighet på en 30-väg av misstag om jag inte fått köra upp med en bil som ökar farten även om man inte gasar. De flesta diesel-Golfar kan tydligen göra så.
ALLA diesel bilar ökar farten om man inte har rätt växel i...Det har INGET med att det är en Golf eller något annat märke..
När ska du fatta det?? Vi har skrivit det om och om igen till dig, verkligen förklarat i detalj varför en dieselbil ökar farten om man har för HÖG växel i, men lik förbannat sitter du här nu igen och skyller ifrån dig på att det var bilens fel att du kuggade.. Sluta, du är pinsamt Björn He!!!
Björn He 2019-08-15 20:19 ! Citera #
Gäst 2019-08-15
ALLA diesel bilar ökar farten om man inte har rätt växel i...Det har INGET med att det är en Golf eller något annat märke..
När ska du fatta det?? Vi har skrivit det om och om igen till dig, verkligen förklarat i detalj varför en dieselbil ökar farten om man har för HÖG växel i, men lik förbannat sitter du här nu igen och skyller ifrån dig på att det var bilens fel att du kuggade.. Sluta, du är pinsamt Björn He!!!
Men jag har aldrig upplevt att dieselbilar ökat farten när jag inte gasar, bortsett från den där gången då jag hade uppkörning med diesel-Golfen.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor