När jag hade uppkörning i Västerås så fick jag köra en VW Golf Diesel och den kunde öka farten även om man inte gasade och man kunde riskera överskrida hastighetsgränsen om man inte kunde handskas med den ordentligt. Men jag borde väl ha fått tillräckligt med tid på mig att lära känna den bilen, men jag tycker inte jag fick det, och det är ju inte så lätt att lära sig att diesel-Golfar kan öka farten om man inte fått övningsköra en sån, de hade tyvärr inga såna bilar på trafikskolan jag övningskörde med.
Men jag hade inte kommit upp i för hög hastighet på en 30-väg av misstag om jag inte fått köra upp med en bil som ökar farten även om man inte gasar. De flesta diesel-Golfar kan tydligen göra så.
ALLA diesel bilar ökar farten om man inte har rätt växel i...Det har INGET med att det är en Golf eller något annat märke..
När ska du fatta det?? Vi har skrivit det om och om igen till dig, verkligen förklarat i detalj varför en dieselbil ökar farten om man har för HÖG växel i, men lik förbannat sitter du här nu igen och skyller ifrån dig på att det var bilens fel att du kuggade.. Sluta, du är pinsamt Björn He!!!