Start > Körkortsforum > Uppkörning > Klarade körkortet Borås

Klarade körkortet Borås

E.T 2019-08-06 00:13 ! Citera #
Har länge försökt och velat ta körkort men nej de går inte... efter påsk bestämde jag mig för att ge mig på automat för att kunna bli självständig nån gång. Bor utan bussmöjlighet och sånt. Sagt och gjort. Övningsköra med min man mycket. Gjorde tillslut risktvåan i juli, hade gjort riskettan för 2år sen. Sen har de varit hopplöst att få någon tid för proven. Varit inne dagligen. Tillslut för 2v sen fanns det tid i Borås, proven samma dag. Panik när jag bokade dom. Men vill och behöver körkort. Började plugga teorin för en vecka sen med hjälp av Bonniers trafikskola köpte 1månad för 99:-. Såg alla filmklipp och gjorde prov m.m. Sen hade jag kunskapsprov kl.8.30 idag. Fick 53rätt. Gick in med känslan att jaja går de så går de. Med de gick. Sen satt vi utanför och väntade på körprovet som va kl.13.45. Inte nervös konstigt nog på nåt av dom annars kan ju nerverna slå in....Men klarade även detta väldigt bra. Med rysning över hela kroppen och tårar i ögonen rusar jag till min man och har nu ett körkort! Så de jag vill säga är att kan jag kan ni. Aldrig kört i Borås inte backat runt gatuhörn samt bara kört hemma. Det går! Lycka till allihop! Har ni frågor så fråga på
Gäst 2019-09-19 21:30 ! Citera #
GRATTIS!!!

Jag har också försökt att få körkort nu sen förra år.

Har du tips på hur jag kan träna lättaste teorin?
Anonym 2019-09-20 09:12 ! Citera #
Jag ska köra upp kl 09:00! är det en bra tid ?? eller mycket trafik den tiden?
Gäst 2019-09-20 14:36 ! Citera #
Yay! grattis!

:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
i dag 21:05
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd »

Teoriprov online – testa dina kunskaper

Teoriprov Körkortonline.se Gratis demo – testa 65 frågor »