Start > Körkortsforum > Teoriprov Luleå

Teoriprov Luleå

AL 2019-08-05 22:45 ! Citera #
Ska göra mitt prov imorn. Fast jag vet inte hur olika frågorna är från elevcentralen.
Jag har läst boken 1 gång och jag klarar alla sluttest lätt. Är det nog?
AL 2019-08-05 22:47 ! Citera #
(Ska göra AM)
Gäst 2019-08-05 23:36 ! Citera #
Beror helt på om du klarar sluttesten för att du vet hur du ska tänka, eller om du klarar dem för att du memorerat svaren. Mitt tips är att ladda ner massa olika appar och googla upp frågor så du får variation för att se om du verkligen kan allt du borde kunna.

Det är dock inte supersvårt, gjorde det på första försöket. Läs HELA frågan och ALLA svar, försök att tänka logiskt om du inte kan svaret - vad borde vara rätt och kom ihåg att andas. Lycka till! ;)
AL 2019-08-06 11:15 ! Citera #
Gäst 2019-08-05
Beror helt på om du klarar sluttesten för att du vet hur du ska tänka, eller om du klarar dem för att du memorerat svaren. Mitt tips är att ladda ner massa olika appar och googla upp frågor så du får variation för att se om du verkligen kan allt du borde kunna.

Det är dock inte supersvårt, gjorde det på första försöket. Läs HELA frågan och ALLA svar, försök att tänka logiskt om du inte kan svaret - vad borde vara rätt och kom ihåg att andas. Lycka till! ;)
Tack för svaret. Klarade provet idag :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov