Start > Körkortsforum > Den bästa trafikskolan i Stenu…

Den bästa trafikskolan i Stenungsund?

Gäst 2019-07-24 00:06 ! Citera #
Hej.

Jag ska inom kort ta mitt B-körkort och undrar vilken den bästa trafikskolan är i Stenungsund.

Eftersom jag kommer att göra all min körning på trafikskolan så letar jag efter en trafikskola som är snabba på att lära ut och som inte håller mig kvar mig för att mjölka pengar.

Finns tre trafikskolor här vilka är Kjells Trafikskola, Bosses Trafikskola och Bästkustens Trafikskola.

Ni som svara bör självklart ha personlig erfarenhet av en eller flera av dessa trafikskolor. Vad ni hört av andra är inte av intresse.

Tack på förhand.
Gäst 2019-07-25 10:33 ! Citera #
Gäst 2019-07-24
Hej.

Jag ska inom kort ta mitt B-körkort och undrar vilken den bästa trafikskolan är i Stenungsund.

Eftersom jag kommer att göra all min körning på trafikskolan så letar jag efter en trafikskola som är snabba på att lära ut och som inte håller mig kvar mig för att mjölka pengar.

Finns tre trafikskolor här vilka är Kjells Trafikskola, Bosses Trafikskola och Bästkustens Trafikskola.

Ni som svara bör självklart ha personlig erfarenhet av en eller flera av dessa trafikskolor. Vad ni hört av andra är inte av intresse.

Tack på förhand.
Jag tog mitt hos Kjells Trafikskola.
Tycker det var en utmärkt körskola, dom nötte igenom alla moment relativt fort.
Och sedan tränade vi bara lite extra på det som behövdes.
Var klar med mitt körkort på mindre än 3 månader
Milla 2019-07-25 11:01 ! Citera #
Självklart ska du välja bosses!
Gick hos bosses i Kungälv och fick kortet på två veckor. Bra personal, bra lärare, bra körtider och bra priser.

Har enbart hört bra om den andra bosse skolan och vänner som gått där. Även de har fixat körkortet på 1 månads tid.

Tycker verkligen du ska välja den trafikskolan för de är genuina. Jag upplevde inte att jag lärde mig saker för att ta körkort ... utan att jag lärde mig saker för en säker framtid och min körning.

Mvh
Tjej som tog körkort för 5 år sen.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov