Start > Körkortsforum > Kuggad för 6:e gången

Kuggad för 6:e gången

Kuggarn 2019-07-18 09:45 ! Citera #
Körde upp 4 gånger för tre år sedan, gav upp och bestämde mig nyligen för att försöka igen. Kuggade idag pga att jag inte höll blicken tillräckligt länge i sidospeglarna. Jag ansåg att jag såg allt jag behövde se när jag kollade men men, annars sa hon att allt annat och körningen var bra, känns så jävla segt.
Gäst 2019-07-19 12:04 ! Citera #
Kuggarn 2019-07-18
Körde upp 4 gånger för tre år sedan, gav upp och bestämde mig nyligen för att försöka igen. Kuggade idag pga att jag inte höll blicken tillräckligt länge i sidospeglarna. Jag ansåg att jag såg allt jag behövde se när jag kollade men men, annars sa hon att allt annat och körningen var bra, känns så jävla segt.
Ett typiskt slarvfel, men då vet du ju att det bara är det som du behöver förbättra.
Så vid nsta uppkörning kommer du sätta det, om du uppvisar att du tittar bättre och lite längre i sidospeglarna..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
24
I dag 15:26
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov