Start > Körkortsforum > Uppkörning i bollnäs

Uppkörning i bollnäs

: 2019-07-10 01:07 ! Citera #
Hej! Har uppkörning i Bollnäs om ungefär en vecka, någon som haft sin uppkörning där som kan säga hur staden är att köra i? Kommer från Borlänge så har aldrig varit i Bollnäs.. Hur var mannen/kvinnan som skulle bedöma din körning, trevlig/otrevlig? Känner mig säker på körningen men kan ju finnas nån suris som bara är jävlig och hatar sitt jobb typ haha. Uppskattar alla tips/råd! Tack :lol:
F 2020-07-07 16:35 ! Citera #
Hej! Ska också ha uppkörning i Bollnäs men bara varit där en gång. Hur var din uppkörning? Hur gick det? Vart körde du?
Hanna 2021-04-29 17:20 ! Citera #
Hej! Jag ska köra upp i Bollnäs nästa vecka. Har aldrig varit där. Hur gick det???
Vilma 2021-05-05 11:01 ! Citera #
Hej! Jag har körning i juni i Bollnäs, hur har det gått för er?
Gäst 2021-05-06 10:48 ! Citera #
Hej Vilma! Körde upp igår och fick godkänt. :) Man kör först ut från Trafikverket (det var kaos igår pga vaccinationen är i samma byggnad!), sen kör man stan. Det är en liten stad med små tajta gator, jag körde nästan endast på 1an och 2an här, och högerregeln gäller! Sen ut mot rödljusstopp. Sen fick jag följa vägen mot Falun (det stod bra skyltat) och ut på landsväg där 80km/h gällde. Fick göra högersväng här och sen backa runt hörn på en liten grusväg/Stig utan trafik som tur var. :) min backning gick skit haha. Sen körde vi tillbaka, parkerade utanför Trafikverket (där min parkering oxå blev skit, fick göra om 2ggr), men blev godkänd! Körde med en sån snäll farbror som verkligen lugnande ner mig.

Var så extremt nervös innan, vänster ben på kopplingen skakade som aldrig förr, men rätt ”lätt” uppkörning måste jag ändå få påstå, och jag gjorde som sagt småfel men blev godkänd ändå!
Gäst 2021-09-30 20:46 ! Citera #
Hej!
har uppkörning tidigt på morgonen I nästa vecka I bollnäs.hur är det?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor