Start > Körkortsforum > Hur mycket tankar ni för i mån…

Hur mycket tankar ni för i månaden?

Föraren 2019-06-19 21:40 ! Citera #
Har köpt en bil och har spenderat typ 1200kr under en veckan för bensin. Det är mazda 3 skyactiv 2.0 fast har ett år garanti med bilen. Vad ska jag göra?
Google 2019-06-20 00:26 ! Citera #
Föraren 2019-06-19
Har köpt en bil och har spenderat typ 1200kr under en veckan för bensin. Det är mazda 3 skyactiv 2.0 fast har ett år garanti med bilen. Vad ska jag göra?
Hyffsat ny bil?

Din kärra drar ca 0.5l milen...enlligt specsen snabb kollat men du anger inte mer...

Du kör en hel del gissar jag...och så frågar du hur mkt andra tankar för?....luddigt värre.

Eller så är det hål i din tank om du kör korta sträckor....

Hur tänker du nu?

Jag menar frågan i sig är rätt irrelevant.

Frågan är hur mkt andra kör.

En del kör upp soppa för 500kr månaden....men då mkt korta sträckor....liten småbil....drar lite

Andra kör upp soppa för 7000kr månaden....med en törstig RAM....och en del mil på det.mm
..

Bensin och Diesel...BIOgas....osv.

Sen körstil....osv....

Massit m parametrar där.....
Gäst 2019-06-24 21:18 ! Citera #
Mellan ca 2400-3500kr/mån har jag legat på när jag har pendlat till/från jobbet (11mil) senaste året. Nu har jag flyttat närmare jobbet(ca 5km) så kommer att landa på kanske 1000kr/mån till från jobbet och helger inräknat i det

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor