Start > Körkortsforum > Hjälp!!!!

Hjälp!!!!

Gäst 2019-06-10 11:56 ! Citera #
:) Hej!
Gjorde körprov idag å kuggade eftersom jag fick motorstopp efter rondell annars det skulle bli godkänd. Hoppas nästa gång har jag tur att bli godkänd.
Gäst 2019-06-10 13:11 ! Citera #
Ytterst tveksam på att du kuggade av den enkla anledningen, rättare sagt brutalt tveksam.
Gäst 2019-06-10 13:53 ! Citera #
Håller med föregående talare, du måste ha gjort något mer fel som du inte vill berätta.
För man kuggas inte enbart på att ha fått motorstopp, så kom igen nu, fram med HELA sanningen ;) :D
Gäst 2019-06-10 14:43 ! Citera #
Först och främst var det ny Volvo 60 och efter rondellen stoppade med fel växling förmodligen 3:an och fick motorstopp sedan tryckte ner kopplingen och fick motor för den andra gången och sist inspektören sa till mig att jag har 3:an istället 1:an. Det finns ett tillfälle där han sa till mig att svänga vänster på landsväg och stannade för mötande trafik men de stannade och jag tänkte att de var snälla och hjälpte mig att svänga men de lurade mig att svänga innan de körde rakt fram. Övriga är min körning underbar sa inspektören. På resultat finns Underkänt / Manövrering.
Gästn 2019-06-11 07:52 ! Citera #
Alltså behöver du träna mer på att köra bil, kör hemma me mamma elr pappa träna på dom situationerna du sa.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest