Start > Körkortsforum > Första steget är klart

Första steget är klart

Daada 2019-06-03 12:49 ! Citera #
Hej kära vänner!

Nu har jag gjort teori provet och blev godkänd. Jag fick 57 poäng, är det bra?

Förutom finns nån som gjorde körprov i Göteborg/Hisingen?

Ha en bra fin dag allihopa!
Gäst 2019-06-03 13:47 ! Citera #
Grattis!

Jag bokade mitt i Kungälv istället, när jag skulle köra upp så höll de på att gräva upp halva Göteborg och jag tog det säkra före det osäkra och körde på mindre ort. Har körkort idag :D
Kevin 2019-06-03 13:58 ! Citera #
Tjena!
Grattis, Ja jag gjorde den i Hisingen, ta det bara lugnt när du gör uppkörningen, har du övningskört mycket och följer reglerna så klarar du det.

plus ta några körlektioner på trafikskola, dem hjälper dig väldigt mycket. :) :)
Gäst 2019-06-03 14:43 ! Citera #
Tack, Kevin körde ni till centrum eller Tuve? När det kommer till parkering var det fick parkering eller normalt. Har lite problem med att följa anvisningstavlan ock placera mig på rätt körfält.
Gäst 2019-06-04 12:37 ! Citera #
Gäst 2019-06-03
Tack, Kevin körde ni till centrum eller Tuve? När det kommer till parkering var det fick parkering eller normalt. Har lite problem med att följa anvisningstavlan ock placera mig på rätt körfält.
Anvisningstavlor.

Det kommer med tiden......:)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest