Start > Körkortsforum > Nån som kört i uddevalla?

Nån som kört i uddevalla?

olle 2019-05-20 14:28 ! Citera #
Har uppkörning i uddevalla snart, undrar om nån här kört upp i uddevalla och vad för väg ni körde. Undrar även hur instruktörerna var
Namo 2019-05-20 15:58 ! Citera #
Yes. Vi körde från parkeringen mot blomsterlandet, ut på 44an mot vänersborg. Sedan mot Göteborg och sedan tillbaka mot Uddevalla. På denna vägen fick jag göra vänstersväng 2 gånger, innan gustafsberg och in mot gustafsberg. Sedan genom hästepallarna, genom centrum förbi polishuset. Sedan förbi sinclair och tillbaka till trafikverket. Inspektören var ganska saklig och lätt att prata med. Dock väldigt hård i sin bedömning enligt mig, speciellt gällande ecodriving och motorbromsning.
linda 2019-09-15 21:11 ! Citera #
fick du kortet?
A 2020-08-04 19:08 ! Citera #
Ja snälla folk, berätta om era upplevelser om uppkörning i Uddevalla? Har uppkörning imorn, bor inte i Uddevalla men va å kika lite hur de ser ut, kändes som en rörig liten stad. Ville kika in centrum, men fanns ju knappt ngt centrum? Haha ville träna stadskörning men va ju inte mkt att träna på..
Amme 2021-03-02 01:24 ! Citera #
Hur gick det? Fick du körkoret?
Gäst 2021-09-08 06:48 ! Citera #
Skulle absolut inte rådgiva någon att göra en uppkörning i Uddevalla de är bland de dummaste man kan göra. Opedagogisk personal som letar fel, Uddevalla har även högt statistik i antal kuggade. Försök att boka någon annan stans om det går
Gäst 2021-12-29 10:31 ! Citera #
Gäst 2021-09-08
Skulle absolut inte rådgiva någon att göra en uppkörning i Uddevalla de är bland de dummaste man kan göra. Opedagogisk personal som letar fel, Uddevalla har även högt statistik i antal kuggade. Försök att boka någon annan stans om det går
Oj hur illa gick det för dig! Jag ska ha uppkörningen där snart och jag är skor nervös Alla jag har träffat hade inget bra att säga om Uddevalla.
Gäst 2022-09-16 20:57 ! Citera #
Jag har kört i Uddevalla och det gick jättebra! Trafikinspektören var jätteduktig, pedagogisk, lugn och förstående.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest