Start > Körkortsforum > Köra upp i Norrtälje

Köra upp i Norrtälje

TyB 2019-05-18 21:30 ! Citera #
Jag ska köra upp i Norrtälje på torsdag!!!!

Är riktigt piss nervös!! E det någon som har tips?? Tar emot allt, någon som kanske har kört upp i Norrtälje etc.

Tar emot all hjälp!!
Gäst 2019-05-18 23:54 ! Citera #
Körde där häromdagen. man får passat diesel. inte så krångliga vägar och räkna med körs på ett par påfarter. jag fick köra in på dubbelfilig rondell backa runt grusväg sen köra in på motortrafikled. småstad+villa område ev vänster sväng på 50 väg.

noterade att dragläge var lågt ner på passaten det tillsammans med att jag var supernervös + valde fel inställning på säten - >kärringstopp

lycka till
TyB 2019-05-19 09:36 ! Citera #
Blev du godkännd??

Tack!
Gäst 2019-05-19 14:25 ! Citera #
Gäst 2019-05-18
Körde där häromdagen. man får passat diesel. inte så krångliga vägar och räkna med körs på ett par påfarter. jag fick köra in på dubbelfilig rondell backa runt grusväg sen köra in på motortrafikled. småstad+villa område ev vänster sväng på 50 väg.

noterade att dragläge var lågt ner på passaten det tillsammans med att jag var supernervös + valde fel inställning på säten - >kärringstopp

lycka till
Allt det du skrev brukar vara med i en normal uppkörning :D
Gäst 2019-05-21 12:03 ! Citera #
TyB 2019-05-19
Blev du godkännd??

Tack!
Nej tyvärr, vi var eniga att jag inte körde som jag ville visa. dock håller tummarna att du klarar det!!
Gäst 2019-05-24 21:22 ! Citera #
TyB 2019-05-19
Blev du godkännd??

Tack!
Hur gick det? fick du köra någon ”lugn” rutt också?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov