Start > Körkortsforum > Statistik

Statistik

Jenn 2019-05-16 14:49 ! Citera #
Hej! Ni som gjort teoriprovet. När det kommer statistikfrågor, exempelvis hur många viltolyckor som sker varje år eller hur många som kör rattfulla. Utifrån vilket år baseras det rätta svaret på? I min senaste upplaga av körkortsboken står det om olyckor med oskyddade trafikanter - 2016. Eller ska man kolla upp på egen hand senaste året? Isåfall var?
Helene 2019-05-16 20:29 ! Citera #
Hej! Jag har gjort två prov, har inte fått någon av de statistik frågor som du nämner. Men det finns ju ett antal olika prov vad jag förstått.
Om din bok är av senaste upplagan skulle jag nog gå på det.
Själv har jag pluggat trafikskolaonline som ingick i ett startpaket, och annan gratis teori på nätet. Kan rekommendera körskolaonline.se (gratis teori+gratis test.
Lycka till!!
Plus gjort ett antal teoritester, ibland flera per dag.
Helene 2019-05-16 20:35 ! Citera #
Hej igen, Vill förtydliga gjort två godkända tester, test 2 pga att jag inte lyckades få ny uppkörningstid inom gränsen på två månader. :(

Tog körkortet idag! :D
Gäst 2019-05-16 20:53 ! Citera #
Tack för svar :)
Minns du några frågor? Handlade det mest om trafiksituationer, vägmärken?
Och Grattis!!! :D
Gäst 2019-05-17 10:38 ! Citera #
Gäst 2019-05-16
Tack för svar :)
Minns du några frågor? Handlade det mest om trafiksituationer, vägmärken?
Och Grattis!!! :D
Jag minns dom flesta av mina frågor jag fick :)
Självklart handlade det om trafiksituationer och vägmärken, men även om miljön fick jag frågor om.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
25
I dag 21:07
4
I dag 21:07
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov