Start > Körkortsforum > UPPKÖRNING I JAKOBSBERG

UPPKÖRNING I JAKOBSBERG

elias 2019-05-07 20:35 ! Citera #
6ans växel 2019-05-04
Tjena, grattis till kortet!!

Kan ni berätta hur det var att köra i jakan? inte så intresserad av vilka bilar men typ vilka typer av område man tar till. körde ni privatist eller med skolan?
Kontor är flyttad till datavägen
Björn He 2019-05-12 19:31 ! Citera #
Jag har hört rykten om att det är svårt att klara uppkörningen i Jakobsberg. Jag skulle rekommendera Västerås som uppkörningsort. Västerås är en väldigt trygg stad att köra upp i. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen.
Gäst 2019-05-13 13:49 ! Citera #
Björn He 2019-05-12
Jag har hört rykten om att det är svårt att klara uppkörningen i Jakobsberg. Jag skulle rekommendera Västerås som uppkörningsort. Västerås är en väldigt trygg stad att köra upp i. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen.
Eller Eskilstuna eller Örebro..
Mycket bra små och lätta städer att köra i :D
Jag skulle försöka undvika städer som Norrköping, Linköping och Uppsala..
Kul 2019-05-14 14:24 ! Citera #
Men.....är det vettigt.

Nää..övningskör samt uppkörning där ni kommer att köra.....bättre....

Vet att de som kört upp i landet ”små” städer blir hyper stressade sen när de kommer till storstan i rusnings trafik...som sedan undviker städer och stora handelsplatser då de blivit ”hariga”
Gäst 2019-05-15 14:53 ! Citera #
Kul 2019-05-14
Men.....är det vettigt.

Nää..övningskör samt uppkörning där ni kommer att köra.....bättre....

Vet att de som kört upp i landet ”små” städer blir hyper stressade sen när de kommer till storstan i rusnings trafik...som sedan undviker städer och stora handelsplatser då de blivit ”hariga”
Det var jag som tipsade om Örebro och Eskilstuna
Jag håller givetvis med dig att man i största hand verkligen ska försöka med att hitta en tid där man kommer köra mest själv.
Men finns inte det så finns det ju möjligheter att klara sin uppkörning i andra städer, och det var de som jag ville tipsa om.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo