UPPKÖRNING I JAKOBSBERG
6ans växel 2019-05-04Tjena, grattis till kortet!!
Kan ni berätta hur det var att köra i jakan? inte så intresserad av vilka bilar men typ vilka typer av område man tar till. körde ni privatist eller med skolan?
Kontor är flyttad till datavägen
Jag har hört rykten om att det är svårt att klara uppkörningen i Jakobsberg. Jag skulle rekommendera Västerås som uppkörningsort. Västerås är en väldigt trygg stad att köra upp i. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen.
Björn He 2019-05-12Jag har hört rykten om att det är svårt att klara uppkörningen i Jakobsberg. Jag skulle rekommendera Västerås som uppkörningsort. Västerås är en väldigt trygg stad att köra upp i. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen.
Eller Eskilstuna eller Örebro..
Mycket bra små och lätta städer att köra i 😄
Jag skulle försöka undvika städer som Norrköping, Linköping och Uppsala..
Men.....är det vettigt.
Nää..övningskör samt uppkörning där ni kommer att köra.....bättre....
Vet att de som kört upp i landet ”små” städer blir hyper stressade sen när de kommer till storstan i rusnings trafik...som sedan undviker städer och stora handelsplatser då de blivit ”hariga”
Kul 2019-05-14Men.....är det vettigt.
Nää..övningskör samt uppkörning där ni kommer att köra.....bättre....
Vet att de som kört upp i landet ”små” städer blir hyper stressade sen när de kommer till storstan i rusnings trafik...som sedan undviker städer och stora handelsplatser då de blivit ”hariga”
Det var jag som tipsade om Örebro och Eskilstuna
Jag håller givetvis med dig att man i största hand verkligen ska försöka med att hitta en tid där man kommer köra mest själv.
Men finns inte det så finns det ju möjligheter att klara sin uppkörning i andra städer, och det var de som jag ville tipsa om.