Start > Körkortsforum > Kuggad

Kuggad

Rohollah 2019-04-26 10:29 ! Citera #
Hej på er!
Jag hade kunskapsprov för två veckor sedan å blev godkänt på en gång, men kuggade jag på uppkörning före vecka och har bara två månader eller 6 veckor på mig. Jag körde privat och gick bara två gånger till körskolans lektionen. Nu är fullbokad på nästa alla körskolor omkring mig och vet inte vad ska göra. behöver faktisk eran typs att vad är bäst för min situation.
Mina brister: - Anpassa hastigheten efter de omständigheter som råder_ Uppvisa en rutinmässig manövrering_ Använda körteknik som medför låg bränsleförbrukning _ köra fordonet med god planering och framförhållning_ Samspela med andra trafikanter_ Förutse och identifiera risker _ Visa god uppmärksamhet.
Gäst 2019-04-26 13:41 ! Citera #
OJ!!!

Det var inte lite du hade kuggat på...
Märks att du bokade ditt körprov ALLDELES för tidigt..

Övningskör betydligt mera innan du bokar nästa prov...
Gäst 2019-04-26 15:43 ! Citera #
Det låter som att du genomförde körprovet tok för tidigt. Att kugga på så många delar är inte vanligt, således du är färdigutbildad och redo för en uppkörning. Min rekommendation är att du tar körlektioner och faktiskt låter körskolan boka ditt förarprov. Då är man i de flesta fall redo för det.

Vid varje körlektion blir man antingen godkänd eller kuggad på varje moment. Momenten som du har svårt med identifieras och du har möjligheten att få rådgivning och stöd. Det är bara att kämpa på.

Lycka till!
Gäst 2019-04-29 12:25 ! Citera #
Kör mer innan du ens tänker på att boka tid för en ny uppkörning. Ingen vits att kasta bort pengar och det står klart i protokollet att du inte är redo

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor