Kuggade på trafiksäkerhet och undrar vad det egentligen är jag ska tänka på? Vrida mer på huvudet och sakta in mer?
Körkortonline > Körkortsforum > Trafiksäkerhet och beteende
Trafiksäkerhet och beteende
Hej!
Kuggade på trafiksäkerhet och undrar vad det egentligen är jag ska tänka på? Vrida mer på huvudet och sakta in mer?
Ella 2019-04-22
Hej! Kuggade på trafiksäkerhet och undrar vad det egentligen är jag ska tänka på? Vrida mer på huvudet och sakta in mer?
Det kan vara att du har dålig bedömning i ditt tittande, planerande och saknad på uppvisad hänsyn med dina övriga medtrafikanter..
Hej Ella,
Precis vad jag kuggat för 2 gånger, och jag lyckas fortfarande inte ser saker, hur mycket jag än kör. Förstår verkligen inte vad det är som inte klickar i min hjärna.
Precis vad jag kuggat för 2 gånger, och jag lyckas fortfarande inte ser saker, hur mycket jag än kör. Förstår verkligen inte vad det är som inte klickar i min hjärna.
Gäst 2019-04-22
Trafiksäkerhet menas med allt som finns runt din bil som har med trafiken att göra...Det kan vara att du har dålig bedömning i ditt tittande, planerande och saknad på uppvisad hänsyn med dina övriga medtrafikanter..
Lisa 2019-04-22
Hej Ella,Precis vad jag kuggat för 2 gånger, och jag lyckas fortfarande inte ser saker, hur mycket jag än kör. Förstår verkligen inte vad det är som inte klickar i min hjärna.