Start > Körkortsforum > Prov imorgon

Prov imorgon

Körkort 2019 2019-04-11 09:57 ! Citera #
Jag är allmän orolig inför teoriprovet imorgon. Ni körning har gått åt skogen då jag är mycket osäker med tanke på att uppkörning är snart.
Det här blir min tredje gång.
Jag har inte pluggat teorin så bra på dom två första försöken, så jag hamnade på 45/65
Uppkörningen var relativt bättre. En bil överaskade mig på cirkukationsplats vid körfältsbyte och andra gången körde jag 55 i 60 väg och kom inte riktigt upp på 100 i hundra väg (det gick lite för långsamt tyckte inspektören) men min självförtroende ligger i botten nu.
Jag håller tummarna imorgon för mig själv.
Vad rekommenderar ni mig inför morgondagen? Har ni tips?
Gäst 2019-04-11 14:32 ! Citera #
Om du nu vet om att din teoretiska bit inte är den bästa, varför har du inte pluggat mer inför provet??
Jag tycker det låter som om du prioriterar andra saker istället för att plugga till ditt teoriprov.
Och därmed får du faktiskt skylla dig själv om det går åt skogen imorgon...
Att be om tips när det bara är 24 timmar kvar tills du ska skriva är rätt meningslöst..
För det du inte kan idag, kommer du inte hinna plugga in tills imorgon!
Gäst 2019-04-11 17:22 ! Citera #
Jag har pluggat! Jag skrev om mina andra prover. Fullt normalt att man är nervös, men jag är så nervös att jag typ inte tror på mig själv:’(
Gäst 2019-04-11 17:25 ! Citera #
Gäst 2019-04-11
Om du nu vet om att din teoretiska bit inte är den bästa, varför har du inte pluggat mer inför provet??
Jag tycker det låter som om du prioriterar andra saker istället för att plugga till ditt teoriprov.
Och därmed får du faktiskt skylla dig själv om det går åt skogen imorgon...
Att be om tips när det bara är 24 timmar kvar tills du ska skriva är rätt meningslöst..
För det du inte kan idag, kommer du inte hinna plugga in tills imorgon!
Asså vad snackar du om?! Så himla negativ. Jag har pluggat. Jag frågar generella tips inför provet. Vilken negativ person som måste ha en jävligt dag. Kanske har du misslyckat med prov idag, men lycka till nästa gång och lär dig hantera dina negativa energi.
Gäst 2019-04-12 11:32 ! Citera #
Jag kan inte tro det, efter mycket slit och pluggande med en 4 åring vid sedan så har jag fått godkänd på mitt prov. Jag kunde verkligen inte fatta det. Efter att jag tryckt på knappen så fick jag syn på godkänd med grönt text, haha!
Känner jag mig fortfarande osäker över mina kunskaper, heller yes! Därför kommer uppdatera mig och läsa boken och fortsätta uppdatera min info. Det gäller att vara trafiksäkert för resten av livet och speciellt när min son kommer åka med mig.
57/65

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest