Start > Körkortsforum > Bör man vara orolig?

Bör man vara orolig?

ALIJJ 2019-04-10 17:37 ! Citera #
Bör man vara orolig inför rovet jag känner mig säker med körningen men teorin sådär asså jag kan mycket men är glömsk mina vänner har sagt att man ska tänka logiskt..
Donnan 2019-04-10 20:55 ! Citera #
Tat lungt bara..

Har du förberett dig väl....så tat lungt bara....svårt jag vet...då de flesta av oss var rejält nervösa inför uppkörningen.

Var uppmärksam på vad som händer runt bilen....döda vinkeln...ja allt det där, kolla inner spegeln regelbundet, inför sväng se att det är fritt bakifrån då mkt cyklister kommer nu i trafiken med...

Planera, osv.....rätt placeribg i korsninga och cirkulationet....samspela med andra trafikanter, visa avsikter, i god tid mm...

Du blir INTE kuggad på om du råkar köra fel....bra att veta, bommade själv när inspektören sa till mig sväng här o missa, mem jag vände i en cirkulation o det gick galant....fick själv tom beröm av inspektören för kollen runt bilen osv...

Så försök sova ordentlugt kvällen innan... överanalysera inte osv.....

Men tänk med att det är inte guld du ska ta i körning, utan faktiskt ett körkort ;).

Och kuggar du....lyssna på inspektören, de har mkt vettiga saker att säga på vad titta på mer innan ästa uppkörning.

Och lycka till..
Gäst 2019-04-11 09:50 ! Citera #
När har du provet?
ALIJJ 2019-04-11 18:35 ! Citera #
Donnan 2019-04-10
Tat lungt bara..

Har du förberett dig väl....så tat lungt bara....svårt jag vet...då de flesta av oss var rejält nervösa inför uppkörningen.

Var uppmärksam på vad som händer runt bilen....döda vinkeln...ja allt det där, kolla inner spegeln regelbundet, inför sväng se att det är fritt bakifrån då mkt cyklister kommer nu i trafiken med...

Planera, osv.....rätt placeribg i korsninga och cirkulationet....samspela med andra trafikanter, visa avsikter, i god tid mm...

Du blir INTE kuggad på om du råkar köra fel....bra att veta, bommade själv när inspektören sa till mig sväng här o missa, mem jag vände i en cirkulation o det gick galant....fick själv tom beröm av inspektören för kollen runt bilen osv...

Så försök sova ordentlugt kvällen innan... överanalysera inte osv.....

Men tänk med att det är inte guld du ska ta i körning, utan faktiskt ett körkort ;).

Och kuggar du....lyssna på inspektören, de har mkt vettiga saker att säga på vad titta på mer innan ästa uppkörning.

Och lycka till..
Tack för din information, ska tänka på dina tips!
ALIJJ 2019-04-11 18:35 ! Citera #
Gäst 2019-04-11
När har du provet?
Har det nu den 15e både uppkörning och teoriprovet

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov