Start > Körkortsforum > HJÄLP INFÖR PROV!!!! snälla hj…

HJÄLP INFÖR PROV!!!! snälla hjälp.

bosse 2019-04-07 19:40 ! Citera #
Asså jag är rädd för dessa ”stora” frågorna som kan komma på provet, där man måste räkna o använda olika metoder. kan ej matte. Den här frågan tex, hur räknar man ut den??
” Du ska hem till dina föräldrar som bor 6 mil bort och är stressad och kommer förmodligen bli sen, hur mycket tid sparar du om du kör i 110 istället för 90? ”

Eller denna;

60m framför dig upptäcker du ett hinder, du kör i 90 och bromsar hårt för att undvika en krock. vilken fart har du när du är framme?

detta är bara några av Alla frågor jag inte vet hur man räknar ut, tidsvinster, bromssträckor, hur många cl motsvarar en starksprit osv alla såna frågor..har prov om två dagar snälla hjälp
Gäst 2019-04-07 22:52 ! Citera #
Tänk inte på dessa frågor, jag har skrivit B teorin två gånger och C teorin två gånger och ALDRIG fått en fråga gällande dessa som du är orolig för.. :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest