Start > Körkortsforum > KÖÖÖRKORT!!!

KÖÖÖRKORT!!!

Molly 2019-04-01 16:57 ! Citera #
Grejade min första uppkörning för bara en timme sedan, och i fredags satte jag teorin på första försöket.
Så nu har man KÖÖÖRKORT!!!!
Woohooooo.. Så jäkla skönt att det är över med allt pluggande och övningskörande, nu kan man äntligen få köra själv.
Kommer bli väldigt läskigt att köra ensam första gången, men det kommer ju bli lättare och bättre ju mer man kör :)

Jag vill säga - kämpa på till alla er som håller på med era körkort!
Jag vet personligen att det kan se mörkt ut, och att man aldrig kommer få sitt körkort, men tänk inte på vilken tid det tar, utan fokusera mera på vad ni ska göra, inte hur mycket ni har kvar, då kommer allt bli betydligt lättare och tiden kommer gå snabbare.

Vi ses på vägarna
Nina 2019-04-01 19:37 ! Citera #
Åh Grattis!! Vart körde du upp någonstans? Automat?manuell? Själv så kuggade jag för 5 gången men klarade teorin på 2.. börjar ge upp..
Molly 2019-04-02 13:39 ! Citera #
Nina 2019-04-01
Åh Grattis!! Vart körde du upp någonstans? Automat?manuell? Själv så kuggade jag för 5 gången men klarade teorin på 2.. börjar ge upp..
Hej Nina!

Tack så jätte mycket, det känns så skönt att ÄNTLIGEN vara klar med allt :)
Och du ska absolut inte ge upp, tänk på alla pengar som du då har slängt bort helt i onödan utan att få nått för dom!!
Jag förstår att det kan kännas frustrerande att kugga, men det är bara att borra ner huvudet och kämpa på.
Det kommer vara värt varenda minut, och varenda krona när du väl blir godkänd. Jag lovar!

Jag körde upp i Eskilstuna då jag bor en liten bit utanför den staden, och jag valde att köra upp med manuell för att jag ska även ta lastbilskörkort är det tänkt. Och då måste man ha ett manuellt körkort tydligen även om lastbilen är automatväxlad.
Men jag valde även manuell för att slippa lägga ut mer pengar på att ”låsa upp” mitt automatkörkort.
Det har kostat tillräckligt med pengar ändå :D

Kämpa på vännen!!!
Nina 2019-04-06 16:02 ! Citera #
Så glad nu...Jag körde upp igår kl 8 och jag klarade uppkörningen i Södertälje wow...äntligen körkort....!
Första gången jag kuggade var i Eskiltuna..
Vi syns på vägarna
Kram vännen
Molly 2019-04-07 22:56 ! Citera #
Nina 2019-04-06
Så glad nu...Jag körde upp igår kl 8 och jag klarade uppkörningen i Södertälje wow...äntligen körkort....!
Första gången jag kuggade var i Eskiltuna..
Vi syns på vägarna
Kram vännen
Men gud vad roligt!!!
Stort GRATTIS :D :D :D

Jag kan förstå att du kuggade i Eskilstuna eftersom du inte bor häromkring, den stan är rätt jobbig att köra i nu då dom håller på att bygga om precis ÖVERALLT..
Vi syns helt klart på vägarna ;)
Kram vännen!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor