Start > Körkortsforum > Lämplig stad för uppkörning?

Lämplig stad för uppkörning?

idinficka 2010-08-28 02:26 ! Citera #
hugow
Precis som frågan lyder. Vilka städer känns lämpliga för uppkörning om man kommer från västkusten (Göteborg)? För mig känns det inte lämpligt att köra upp i Göteborg då det känns svårare. Kom med förslag och vart ni körde upp!


Hej.
Jag tycker du ska köra upp på en ort/stad där du känner dig säker, alternativt en mindre ort med färre trafikljus o.s.v.
Lycka till!
Gäst 2010-09-14 16:46 ! Citera #
Hej. Kan du köra bil kan du köra överallt :) men däremot så kanske du känner att du inte känner igen vägarna du kör på om du väljer att köra upp på en annan ort, det är bara det som e skillnaden vilket kan kännas lite obehagligt för vissa, men kan du köra bil kan du ju köra upp vart som helst?
Gäst 2010-09-14 19:42 ! Citera #
hugow
Precis som frågan lyder. Vilka städer känns lämpliga för uppkörning om man kommer från västkusten (Göteborg)? För mig känns det inte lämpligt att köra upp i Göteborg då det känns svårare. Kom med förslag och vart ni körde upp!


njaa lätt o lätt, om du e en lämplig förare så kan du köra överallt. det snackas om att man inte kuggas lika ”lätt” södertälje och jakan i sthlm
Qariella 2010-09-23 22:16 ! Citera #
Välj för guds skull inte Halmstad, de är med på ”kuggar flest elever”-listan

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:22
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor