Lämplig stad för uppkörning?

Öppet forum, ingen registrering
Länka
hugow
Precis som frågan lyder. Vilka städer känns lämpliga för uppkörning om man kommer från västkusten (Göteborg)? För mig känns det inte lämpligt att köra upp i Göteborg då det känns svårare. Kom med förslag och vart ni körde upp!

Hej.

Jag tycker du ska köra upp på en ort/stad där du känner dig säker, alternativt en mindre ort med färre trafikljus o.s.v.

Lycka till!

Länka

Hej. Kan du köra bil kan du köra överallt 😊 men däremot så kanske du känner att du inte känner igen vägarna du kör på om du väljer att köra upp på en annan ort, det är bara det som e skillnaden vilket kan kännas lite obehagligt för vissa, men kan du köra bil kan du ju köra upp vart som helst?

Länka
hugow
Precis som frågan lyder. Vilka städer känns lämpliga för uppkörning om man kommer från västkusten (Göteborg)? För mig känns det inte lämpligt att köra upp i Göteborg då det känns svårare. Kom med förslag och vart ni körde upp!

njaa lätt o lätt, om du e en lämplig förare så kan du köra överallt. det snackas om att man inte kuggas lika ”lätt” södertälje och jakan i sthlm

Länka

Välj för guds skull inte Halmstad, de är med på ”kuggar flest elever”-listan

Öppet forum, ingen registrering