Start > Körkortsforum > Klarat körkort

Klarat körkort

:) 2019-03-18 11:10 ! Citera #
Klarade teori på första och uppkörning på andra! Svarar jättegärna på frågor om ni har :)
Anonym 2019-03-18 13:46 ! Citera #
:) 2019-03-18
Klarade teori på första och uppkörning på andra! Svarar jättegärna på frågor om ni har :)
Grattis. Viljen del tyckte du var jobbigast?

Själv har jag lätt för teorin, men svårare för det praktiska. Har redan kuggat en gång
Emma 2019-03-18 15:34 ! Citera #
Bra jobbat! Inte klarat teorin än men uppkörningen klara jag på första försöket
Kelly 2019-03-18 15:34 ! Citera #
Hur pluggade du till teorin?
:) 2019-03-18 15:58 ! Citera #
Anonym 2019-03-18
Grattis. Viljen del tyckte du var jobbigast?

Själv har jag lätt för teorin, men svårare för det praktiska. Har redan kuggat en gång
Tack!! Jag tyckte ärligt att uppkörningen var svårast trots att jag är mer praktiskt lagd för att det känns ”nervigare”. Teorin är det mer att bara nöta liksom. Mitt tips är att ta det lugnt, övningskör i området du Ska köra upp i både med trafikskola och privat. Och va lugn, se det som en rolig grej!!:)
:) 2019-03-18 16:13 ! Citera #
Tror jag svarat er alla nu, om de inte kom fram skriv igen (fick att vissa svar väntar på godkännande) :) Men hojta om ni inte fått svar!
Emmis 2019-03-18 16:34 ! Citera #
Grattis! Ska både skriva upp och köra imorgon och är suuupernervös! Teorin är jag inte så orolig för, gruvar mig mer för körningen, mest för säkerhetskontrollen. Är det något att oroa sig för tror du? Jag menar, de är ju så lätt att glömma bort nå :?
:) 2019-03-18 17:36 ! Citera #
Emmis 2019-03-18
Grattis! Ska både skriva upp och köra imorgon och är suuupernervös! Teorin är jag inte så orolig för, gruvar mig mer för körningen, mest för säkerhetskontrollen. Är det något att oroa sig för tror du? Jag menar, de är ju så lätt att glömma bort nå :?
Kommer gå bra! Kör onlinetester, läs inte för mycket innan provet.
På min första säkerhetskontroll fick jag kontrollera vindrutetorkarna och sätta på halvlljus.
Jag kollade videos på youtube om säkerhetskontroll :) Va lugn innan, jag stängde av mobilen och bara andades sista timmen innan, så skönt!! Lycka till :) (Säg inte tack, betyder otur!)
:) 2019-03-18 22:00 ! Citera #
Kelly 2019-03-18
Hur pluggade du till teorin?
Ta körkort app, körkortonline (gjorde typ alla prov som fanns) och skummade igenom boken en gång :)
Memo 2019-03-18 23:50 ! Citera #
:) var ska man köra på Karlshamn tror du? :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor