Start > Körkortsforum > Klarade teoriprovet på första …

Klarade teoriprovet på första försöker och lästa bara på här.

60/65 rätt 2019-03-07 23:52 ! Citera #
Alla som säger att man ska läsa boken ni har fel, jag läste bara på här och svarade på frågorna och jag klarade det. Ni som inte klarar provet genom bara frågorna ni suger
Mia 2019-03-08 08:39 ! Citera #
Vad ska man läsa jag fick 49 behöver hjälp.
Gäst 2019-03-08 11:49 ! Citera #
60/65 rätt 2019-03-07
Alla som säger att man ska läsa boken ni har fel, jag läste bara på här och svarade på frågorna och jag klarade det. Ni som inte klarar provet genom bara frågorna ni suger
Ännu en mogen blivande medtrafikant, som man antagligen helst vill slippa möta därute.
Gästen 2019-03-08 15:16 ! Citera #
Du läste bara här och helt plösligt så fick du godkänt? Inte ens en ny börjare skulle lita på det..
Gästen 2019-03-08 15:22 ! Citera #
Men du klaradse det ju, så nice! har min snart själv :)
tippy 2019-05-21 10:34 ! Citera #

Ett tips gör elevcentralens prov massa gånger tills du får hörga poäng runt 60. Läs boken och gör andra teoriprov online kan vara bra. Ett bra tips är att skriva ner alla felaktiga svar och lär dig dom, det gjorde jag. Klarade teoriprovet på första försöket.
Boken 2019-05-21 12:15 ! Citera #
Jag läste bara boken, hade inga appar eller tillgång till internet när jag tog körkort.
Så då får man nöja sig boken, läste den två gånger. Klarade på första försöket 59/65
Dessutom var boken lånad från min storebrors kompis, så mitt pluggande till teoriprovet var 0 kronor.
Så ni som säger att man ska köpa en massa saker för klara provet, ....yeah right...
Varför kasta ut en massa hundralappar helt i onödan, när allt man kan lära sig går att läsa sig till via boken..
- 2019-05-21 16:25 ! Citera #
Jag har läst boken, gjort massor med tester. Skrev teoriprovet idag och fick 50. Vad kan man göra mer?
Henkipenki 2019-05-21 21:13 ! Citera #
- 2019-05-21
Jag har läst boken, gjort massor med tester. Skrev teoriprovet idag och fick 50. Vad kan man göra mer?
Många frågor på kunskapsprovet kräver att man tillämpar kunskaperna i körningen. Att veta vad exempelvis högerregeln är helt irrelevant om man inte kan utläsa i provet av vilka bilder högerregeln tillämpas.

Mitt råd är att fortsätta läsa på. Alla elever som är färdigutbildade klarar provet. Dina kunskaper måste sitta bättre. Sen borde du undersöka mejlet du fick från Trafikverket och arbeta med de arbetsområden du hade flest fel. Var också noga att du kan tillämpa alla kunskaper du lär dig.
Don 2019-05-22 04:06 ! Citera #
Klarade provet igår, 56/65. Inte så fantastiskt. Läste boken sedan i April. Gjorde gratis frågor, köpte frågor för 99kr sista veckan.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
92
I dag 21:06
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor