Start > Körkortsforum > Teoriprov b-kort

Teoriprov b-kort

För nervös 2019-03-04 13:46 ! Citera #
Hej hej jag ville bara kolla med er hur de var för er när ni tog körkortet. Alla mina vänner och min körskola säger till mig du är så jävla duktig du kommer klara det direkt utan tvekan jag pluggar mycket varje dag i nån timme. Får ca 64/65 rätt på slutettesterna men ändå lika nervös kan knappt sova på nätterna snälla ge mig lite tips skriver upp om 1 vecka :|
Lastbilstjejen 2019-03-04 15:21 ! Citera #
För nervös 2019-03-04
Hej hej jag ville bara kolla med er hur de var för er när ni tog körkortet. Alla mina vänner och min körskola säger till mig du är så jävla duktig du kommer klara det direkt utan tvekan jag pluggar mycket varje dag i nån timme. Får ca 64/65 rätt på slutettesterna men ändå lika nervös kan knappt sova på nätterna snälla ge mig lite tips skriver upp om 1 vecka :|
Jag känner igen mig i det du skriver, jag pluggade på samma sätt, läste boken och gjorde enstaka sluttest för att se hur jag låg till. Kan bara tipsa om att INTE göra för många sluttest då du kommer lära dig svaren utantill och då kommer du bli helst ställd när du kommer till Trafikverket för att skriva provet för att dom då har omformulerat frågorna.
Men i övrigt så hade jag exakt samma känslor i kroppen som dig, men jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöken!

Försök att koppla av någon dag då och då så att hjärnan får vila lite, annars kommer du plugga FÖR mycket, och det är inte heller riktigt bra då du kommer glömma det du läser..

Lycka till när det är dags för dina prov!!!

MvH/ Alexandra
Gäst055 2019-03-04 16:53 ! Citera #
Samma, har provet om en vecka.

Är faktiskt mer nervös för uppkörningen än teoriprovet. Må vi båda lyckas.
Gäst 2019-03-04 16:57 ! Citera #
Känner mig faktiskt inte alls nervös för uppkörningen. Vet inte varför jag är så himla rädd för göra teoriprovet när jag kan typ allt pluggat hur mycket som helst tror man bara är lite nojjig att misslyckas efter man pluggat ihäljs sig inte läst någon bok heller pluggar bara elevcentralen :) vi båda kommer nog lyckas håller tummarna 8-)
Jimmy MH 2019-03-04 20:30 ! Citera #
För nervös 2019-03-04
Hej hej jag ville bara kolla med er hur de var för er när ni tog körkortet. Alla mina vänner och min körskola säger till mig du är så jävla duktig du kommer klara det direkt utan tvekan jag pluggar mycket varje dag i nån timme. Får ca 64/65 rätt på slutettesterna men ändå lika nervös kan knappt sova på nätterna snälla ge mig lite tips skriver upp om 1 vecka :|
Hej. du kommer klara det direkt utan tvekan säger din trafikskola, men ändå är du nervös över kunskapsprovet, om man är nervös innan ett prov så är man inte helt säker på att man kkarar av det, att få för mycket beröm kan göra att så mycket kan gå fel, jag säger så här, gör ditt bästa så får vi hoppas att det går bra. Min körlärare som jag hade när jag tog mitt körkort för lite mer än 2 år sedan gav mig alldrig beröm, en riktig tråkmåns helt enkelt, men han sa alltid gör ditt bästa i alla lägen så kommer resultatet där efter, slå dig alldrig för bröstet då går det åt skogen
Gäst 2019-03-04 21:05 ! Citera #
De är de är inte så tveksam kan de mesta känns det som men. Sen på kvällarna när jag ska sova så ser jag i huvudet underkänt rädd att jag aldrig kommer klarar körkortet alla säger att jag överdriver men min dröm är att köra bil alltid varit intresserad utav bilar och aa vet ej riktigt vad jag ska säga har 1 vecka kvar att plugga men kan komma tillbaka och skriva hur de gick för mig ;)
Gäst 2019-03-05 09:44 ! Citera #
Kugga teorin för 4 gången idag. Första gången fick jag 50 andra 51 sen 48,48. Klarade uppkörningen första försöket men vet inte vad mer jah ska göra.
Gäst 2019-03-05 09:47 ! Citera #
Jag har läst boken klarar teoritesten online men kan inte klara det riktiga provet, började plugga månader innan
Gäst 2019-03-05 10:42 ! Citera #
Jag har pluggat ca 1mpnad kan verkligen allting men är så himla nervös för de riktiga provet. :(
Gäst055 2019-03-05 22:50 ! Citera #
Gäst 2019-03-05
Kugga teorin för 4 gången idag. Första gången fick jag 50 andra 51 sen 48,48. Klarade uppkörningen första försöket men vet inte vad mer jah ska göra.
Skiljer sig ganska mycket?

Har hört att Trafikverket har frågorna på konstiga sätt.!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 18:00
2
I dag 13:14
8
I dag 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest