Start > Körkortsforum > Uppkörningen - kan man ha olik…

Uppkörningen - kan man ha olika delar avklarade?

Gäst 2010-03-08 13:56 ! Citera #
Hej!

Har funderat på om det är så att man på uppkörningen blir godkänd på vissa delar och inte på vissa moment om det är så att man blir kuggad.
Är det då så att man andra gången redan har klarat av de moment man fick godkänt på första gången och blir testad endast på de moment man inte klarade? Ngn som har erfarenhet av detta? Hur uttrycker inspektörerna det?

Tack på förhand!
Jessica 2010-03-16 19:28 ! Citera #
Det kan nog stämma till viss del. Under min andra uppkörning sades det ”eftersom du redan klarat säkerhetskontrollen behöver du inte göra den idag”. Dock finns det ju moment som är så gott som obligatoriska, typ parkering och motorväg - dessa görs troligtvis alltid om. Jag kan inte påstå att jag testades extra på det jag misslyckades med första gången, vilket jag trodde skulle ske. Skulle dock tro att det skiljer sig från en trafikinspektör till en annan.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo