Körkortonline > Körkortsforum > C korts teori
C korts teori
Hey jag ska göra den snart so jag undrar är det mycket B teori i den eller är det mer C frågor ?
Hej
Jag skrev upp för en vecka sedan och fixade det, där är allt ifrån b till c .lastsäkring bromssträcka skyltar sen kan där komma vad gäller i en fyrvägskorsning räkna ut BK 1,2,3 .
Så blandat kan man b så läs mer på c .
Jag skrev upp för en vecka sedan och fixade det, där är allt ifrån b till c .lastsäkring bromssträcka skyltar sen kan där komma vad gäller i en fyrvägskorsning räkna ut BK 1,2,3 .
Bamse 2019-02-16
HejJag skrev upp för en vecka sedan och fixade det, där är allt ifrån b till c .lastsäkring bromssträcka skyltar sen kan där komma vad gäller i en fyrvägskorsning räkna ut BK 1,2,3 .
Jag har också skrivit C teoriprovet, och min lärare på Grönlunds Yrkesutbildningar sa att sätter man alla B frågor som kommer så behöver man bara klara 2-3 stycken C teorifrågor för att klara hela C provet... Vilket stämmer till 100%
Men givetvis ska man även plugga C teorin, men det man behöver lägga mer vikt på är B-teorin
Ok so jag ska lägga mer på b frågor för jag har fått elevcentral från skolan.
Gäst 2019-02-17
Ok so jag ska lägga mer på b frågor för jag har fått elevcentral från skolan.
Gäst 2019-02-17
Tack Lastbilstjejen för information.
Hoppas det kommer gå bra för dig!
Håller mina tummar
//Lastbilstjejen Alexandra
Gäst 2019-05-14
Vilka frågor fick du som var ”lätta”? Hur är lasten inräknad på bilden?
Sedan var det en bild som visade ett överhäng med träbalkar som stack ut c:a 1 meter..
Och det fanns pilar med bokstäverna A, B ,C och D
Då ska man ju så klart räkna med HELA lasten, även det som sticker ut
Den andra frågan gällde vad en tryckregulator är bra för