Start > Körkortsforum > Liknar de riktiga körkortsfråg…

Liknar de riktiga körkortsfrågorna de här på Körkortonline?

Gäst 2010-03-08 13:51 ! Citera #
Någon som gjort vägverkets prov och vet om deras frågor liknar dessa som finns här på Körkortonline till sättet att fråga osv?
grabben 2010-03-08 18:13 ! Citera #
Ja, gjorde teorin för en vecka sedan.Provdesignen ser ut precis lika dant ut som teo2008,2009,2010.
Dock är det svårare än teo programen tkr jag,teoprogrammet innehåller mest vad skyltar betyder.Något som inte så många frågor på själva provet hos vägverket.
På är det mycket bilder som det är här på körkortonline, typ det kommer en bild och får man parkera här eller är det förbjudet att köra om.
Det är också mycket annat som kräver baskundskap.

Tips inför teoriprovet (Gjorde samma och fick 60 av 65)
*Läs boken (Du och jag i trafiken) läs helst den en sista gång inför provet för att man förstår mycket mer vad dom menar efter man har gjort massa frågor)
*Gör frågor på datorn. tex. Bonniers,teo. titta på dom du har gjort fel på och försök memorera.
*Gör frågor på körkortonline för att få in förståelsen.( mkt frågor på teoriprovet som är bilder).tex på frågor du kör i den här bilen, får du köra om? (alltså vekliga bilder och Inte tecknade)
*Ta det lungt på provet. (de som går ut först ur lokalen på provet är ofta de som får IG) så tro inte att de är bättre än dig som går tidigt.
ofal 2010-03-19 21:19 ! Citera #
Hej! gjorde teoriprovet idag, klarade av det :)

Frågorna liknar till en viss del frågorna här på körkortonline.se, men jag måste säga att dom var snäppet svårare ändå, plugga på!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor