Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörning

Kuggade uppkörning

Gäst 2019-02-09 14:43 ! Citera #
Jag körde upp nyligen och blev underkänd. Blev underkänd för att det var en bil som körde jätte snabbt och jag hann ej bromsa, tycker inte att det var mitt fel för att jag kollade noga innan jag skulle svänga. Bilen var inte där när jag kollade, sedan kom den i en snabb hastighet presic jag skulle svänga. Inspektören fick ingripa.
Annars var allt perfekt, ska inte inspektören kolla helheten? Hon sa själv att hon skulle godkänna mig om det inte vore för den händelsen. Det var ju en idiot som körde snabbt :(:(
Någon som blivit godkänd trots ingripande?
Jimmy 2019-02-10 09:40 ! Citera #
Gäst 2019-02-09
Jag körde upp nyligen och blev underkänd. Blev underkänd för att det var en bil som körde jätte snabbt och jag hann ej bromsa, tycker inte att det var mitt fel för att jag kollade noga innan jag skulle svänga. Bilen var inte där när jag kollade, sedan kom den i en snabb hastighet presic jag skulle svänga. Inspektören fick ingripa.
Annars var allt perfekt, ska inte inspektören kolla helheten? Hon sa själv att hon skulle godkänna mig om det inte vore för den händelsen. Det var ju en idiot som körde snabbt :(:(
Någon som blivit godkänd trots ingripande?
Ett ingripande betyder nästan alltid kuggning tyvär. Bara på det igen som man säger
Gäst 2019-02-11 12:09 ! Citera #
Eftersom inspektören hann se bilen, när hen dessutom hela tiden håller ett öga på dig, så har du uppenbarligen inte varit uppmärksam nog. Hade inspektören inte varit i bilen hade du ju troligtvis krockat om hen inte ingripit. Det är väl ändå ett tecken på att man behöver lite mer körvana, eller hur?
gäst 2019-02-11 18:17 ! Citera #
Vart körde du upp nånstans?
Börje Kugg 2019-02-28 11:00 ! Citera #
Nästa gång kommer det nog ingen bil - då blir du antagligen godkänd :D
olle93 2019-02-28 20:33 ! Citera #
Inspektören hann ingripa så du var nog inte uppmärksam nog! :|

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest