Start > Körkortsforum > Nu ger vi upp

Nu ger vi upp

Gäst 2019-02-06 10:38 ! Citera #
Gäst 2019-02-06
”oss som har kortet och tog det skitenkelt.”

Hur tycker du det bidrar till att hjälpa andra ?

Jag förstår att man vill hänga i en miljö där man kan känna sig lite bättre och agera expert. Men försök inte hävda att det är för att hjälpa andra, det är för att DU känner dig bättre av det.
Körkort kanske är en av de få saker där du varit framgångsrik och lyckats med något. Häng kvar så länge du vill eller också går du vidare och uträttar något som verkligen räknas i livet.
Vilken rolig fantasi du har!

Agera expert? Jag är en expert jämfört med dig. Är inte ens på prövotid. Du behöver veta din plats.

Det är väldigt kul att du tror dig veta något om mig. Nu eftersom du är nyfiken, jag jobbar inom IT, lär ut på universitetet samt har eget företag. Med exakt 0 skulder.

Du har en väldigt skev världsbild. När lille avundsjuke du växer upp kommer du ändra på dig.

Det som verkligen räknas i livet är subjektivt. Bara folk som inte har(du) klagar på folk som har.

Alltid kul att få osäkra människor som dig att försöka dra in framgångsrikhet och bli totalt besegrad på den fronten också.

Den sanningen du måste acceptera är att det finns större fiskar än dig själv. Du pratar med en just nu.

Lägg din energi på körkortet så kanske du klarar det.
Gäst 2019-02-06 13:03 ! Citera #
Gäst 2019-02-06
Vilken rolig fantasi du har!

Agera expert? Jag är en expert jämfört med dig. Är inte ens på prövotid. Du behöver veta din plats.

Det är väldigt kul att du tror dig veta något om mig. Nu eftersom du är nyfiken, jag jobbar inom IT, lär ut på universitetet samt har eget företag. Med exakt 0 skulder.

Du har en väldigt skev världsbild. När lille avundsjuke du växer upp kommer du ändra på dig.

Det som verkligen räknas i livet är subjektivt. Bara folk som inte har(du) klagar på folk som har.

Alltid kul att få osäkra människor som dig att försöka dra in framgångsrikhet och bli totalt besegrad på den fronten också.

Den sanningen du måste acceptera är att det finns större fiskar än dig själv. Du pratar med en just nu.

Lägg din energi på körkortet så kanske du klarar det.
Det som var en fantasi har du i ovan post verkligen vänt till fakta.
Du ÄR på detta forum för att hävda dig själv och få någon slags bekräftelse.

Uttalanden som ”Alltid kul att få osäkra människor som dig att …” tycker jag även tydligt placerar dig bland hatarna, vars syfte är att få andra att misslyckas och må dåligt.

Jag är glad över att du har ett jobb och att du har ett företag.
Publicera gärna org.nr så jag inte av misstag råkar anlita dig som ue i något av mina IT-projekt.
Gäst 2019-02-06 13:21 ! Citera #
Gäst 2019-02-06
Det som var en fantasi har du i ovan post verkligen vänt till fakta.
Du ÄR på detta forum för att hävda dig själv och få någon slags bekräftelse.

Uttalanden som ”Alltid kul att få osäkra människor som dig att …” tycker jag även tydligt placerar dig bland hatarna, vars syfte är att få andra att misslyckas och må dåligt.

Jag är glad över att du har ett jobb och att du har ett företag.
Publicera gärna org.nr så jag inte av misstag råkar anlita dig som ue i något av mina IT-projekt.
Inte ens om jag kommer med mitt egna körkort och min egna bil?

Hade varit en lustig konversation att försöka få ut er på middag efter ett fullbordat jobb. ”J-ja, vi vill... m-men har inte k-körkortet än”!
Gäst3 2019-02-06 14:22 ! Citera #
När nu Trafikverket inte klarar sitt uppdrag på ett bra sätt (köer och ökande antal kuggningar) så vet politiker detta mycket väl men väljer att inte agera.

Det är väl inte Trafikverkets fel att det kuggas hejvilt, det är faktiskt upp till den som ska köra upp som har ett ansvar att klara den bedömning som gäller.. Jag har tagit både B-körkort och C-körkort, och jag klarade bägge fläckfritt!
Men sedan gick jag genom en godkänd utbildningsutövare som kan sin sak, medans ni verkar bara ha kört privat.
Och då hänger det massor ansvar på handledaren att den är så pass kunnig och vet exakt vad som gäller, vilket det tyvärr inte verkar göra i detta fallet..

Så mitt råd är följande, boka in er på en körskola, ta c:a 10 lektioner, sedan ska du se att ni kommer få ert körkort!
Gäst 2019-02-06 15:12 ! Citera #
Hade du någonsin bjudit ut en kund på middag skulle du veta att man inte kör hem från en sådan, oavsett om man har kk.

Beklagar att denna tråd drivit iväg. Avslutar.
Gäst 2019-02-06 21:55 ! Citera #
Gäst 2019-02-06
Hade du någonsin bjudit ut en kund på middag skulle du veta att man inte kör hem från en sådan, oavsett om man har kk.

Beklagar att denna tråd drivit iväg. Avslutar.
Alltid någon som inte dricker.
Gäst 2019-02-07 21:30 ! Citera #
Hahah du som har eget företag och jobbar inom skola och ”inte har några skulder” :lol:
Hahah gud vad mogen du är..
hoppas verkligen inte du trycker ner dina elever som du gör här!
Hoppas dina kunder vet hur mogen du är.. skulle aldrig lita på ditt företag!!

Kan ni bara sluta bråka här!?
Här handlar det körkort och att man ska hjälpa varandra och inte bråk om vem som är störst, bäst och vackrast!.
Gäst 2019-02-08 20:05 ! Citera #
Gäst 2019-02-07
Hahah du som har eget företag och jobbar inom skola och ”inte har några skulder” :lol:
Hahah gud vad mogen du är..
hoppas verkligen inte du trycker ner dina elever som du gör här!
Hoppas dina kunder vet hur mogen du är.. skulle aldrig lita på ditt företag!!

Kan ni bara sluta bråka här!?
Här handlar det körkort och att man ska hjälpa varandra och inte bråk om vem som är störst, bäst och vackrast!.
Om ni tar upp riktiga livet och framgångsrikhet så får ni äta upp det sen. Killen chansade på att jag var en förlorare. När jag inte var det tryckte jag in det i munnen på honom.

Du är också avundsjuk. Kan också vara samma person som skrev innan, svårt att veta.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor