Start > Körkortsforum > Den gamle kuggade,, har bara h…

Den gamle kuggade,, har bara haft körkort i 30 år.

Bahtman 2018-12-04 03:08 ! Citera #
Tösen jag körde upp med har jag nog kört bil innan hon var född... Men hon gjorde rätt ändå att kugga mig.. ¨Jag körde inte bra.. inte andra gången heller.. men läraren jävlades t.o.m ... sade precis om jag inte klarade det ... sluta var nervös och kör bil... tror man e lite mesig..
Körde upp i Malmä
Förarn 2018-12-04 11:40 ! Citera #
d
Håll i! Du kommer klara det.
Bahtman 2018-12-14 22:27 ! Citera #
Ett tillägg.

Skrev kanske lite otydligt sist,,

Jag klarade det andra gången alltså och har mitt körkort igen efter 15 år,, Hade inte kört bil på 6 månader nästan och det var lite grann i Thailand med vänstertrafik.(Har Thailändskt körkort) så man var ju lite ringrostig,, bilen i Thailand är en gammal pick-up så snacka om att jag tyckte en ny volvo V60 var känslig på broms o gas.. ha ha ha...

Fastnade på att köra på höga växlar och hoppa över växlar,, därför körde jag sämre första gången.. Vilket jag sade till honom andra gången jag körde upp,,, han sa bry dig inte så mycket om det utan bara kör som du gjort innan,, och då fixade det sig,,

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor