Start > Körkortsforum > Prövotid

Prövotid

Mimmie 2018-11-26 01:20 ! Citera #
Hej nyss fått mitt körkort :) Undrade bara av ren nyfikenhet vad som skulle hända om jag blev av med körkortet nu under dom 2 senaste åren när jag kör under prövotid? Jag vet att jag måste göra om Terorin och uppkörningen. Är det också så att jag måste göra om Risk 1 & 2 samt intruduktions utbildningen?

Tack på förhand
Gäst 2018-11-26 09:10 ! Citera #
Googlade 30sek och fann detta åt dig.

JA. Du får göra om allt inkl risk 1an & 2an.

https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Korkort/forlorat-korkort/nytt-korkort-efter-aterkallelse/
Jimmy 2018-11-30 11:03 ! Citera #
Mimmie 2018-11-26
Hej nyss fått mitt körkort :) Undrade bara av ren nyfikenhet vad som skulle hända om jag blev av med körkortet nu under dom 2 senaste åren när jag kör under prövotid? Jag vet att jag måste göra om Terorin och uppkörningen. Är det också så att jag måste göra om Risk 1 & 2 samt intruduktions utbildningen?

Tack på förhand
Gtattis! Det är bara att följa trafikreglerna så är det ingen fara
Gäst 2018-11-30 22:47 ! Citera #
Mimmie 2018-11-26
Hej nyss fått mitt körkort :) Undrade bara av ren nyfikenhet vad som skulle hända om jag blev av med körkortet nu under dom 2 senaste åren när jag kör under prövotid? Jag vet att jag måste göra om Terorin och uppkörningen. Är det också så att jag måste göra om Risk 1 & 2 samt intruduktions utbildningen?

Tack på förhand
Inte för att vara dryg, äveb om det kanske kan låta så. Men borde inte du veta svaret om du just tagit kortet? Tycker det är märkligt att du redan glömt det liksom..
Mimmie 2018-12-04 14:31 ! Citera #
Gäst 2018-11-30
Inte för att vara dryg, äveb om det kanske kan låta så. Men borde inte du veta svaret om du just tagit kortet? Tycker det är märkligt att du redan glömt det liksom..
Haha inte drygt för jag håller med... Men jag har fått fram sveret iallafall. Men tack ändå :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo