Start > Körkortsforum > Sollentuna uppkörningen

Sollentuna uppkörningen

Ninja 2018-11-22 12:40 ! Citera #
Hej allihopa.
Jag vill bara säga att om någon ska köra i Sollentuna byt till annan plats, eftersom de jobbar där bara för att kugga folket .
Lycka till.
Gäst 2018-11-22 15:47 ! Citera #
Varför skulle dom gå in för att bara kugga folk?
Vad får dom ut av det?
För om det stämmer så skulle INGEN vilja köra upp där, och då förlorar dom sina jobb..

Jag känner massvis med människor som har kört upp i Sollentuna och klarat det.
Så lägg ner ditt pessimistiska snack och lär dig vad du har gjort för fel och ta lärdom av det istället för att sitta på nätet och skriva en massa skit som inte stämmer... Det är dags att växa upp och visa att du är vuxen!
Gäst 2018-11-22 22:44 ! Citera #
Antagligen kuggade dom dig pga att du gjorde något fel... Jag körde upp i Sollentuna i sommras och klarade mig på första försöket utan några anmärkningar. Ett tips till dig är att istället för att skylla på lärarna tänka på vad du gjorde fel, vad kan du förbättra? Antagligen berättade dom vad som gjorde att du blev kuggad, Men om du har inställningen att det aldrig är ditt fel så kommer du inte komma långt i livet, just saying :-)
Gäst 2018-11-23 16:33 ! Citera #
Trådar som denna är varför vi behöver höja åldern för körkort. Ungar som bara skyller ifrån sig och dessutom rent statistiskt orsakar flest olyckor i trafiken.

Körkortsåldern borde bli 25 minst.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest