Start > Körkortsforum > Hur länge har ni hållt på och …

Hur länge har ni hållt på och kämpat?

Sälen 2011-07-15 11:25 ! Citera #
Jag har väntat tills jag är 35, pga ekonomi och att jag faktiskt inte upplevt att jag behövt körkort förrän nu, eftersom jag alltid bott i storstad tidigare och just flyttat ut på landet. det finns fördelar med att vänta tills man verkligen är motiverad märker jag nu. gjorde ett halvhjärtat försök för att jag tyckte att jag borde när jag var 25, men lärde mig inte särskilt mycket på de 6 gånger jag övningskörde innan jag tappade sugen. det finns ingen mening med att skynda på.
Gäst 2011-07-18 01:05 ! Citera #
Jag började köra i höstas lite då och då (privat med förälder, var då 17), men tog sen en paus under vintern då jag inte kände att jag var tillräckligt bra för att köra under de väderförhållandena. Sen har jag kört ca 1 timme i veckan privat i ett par månader nu, och ska ta en tvåveckors intensivkurs i augusti för att sedan köra upp ett par dagar efter. Håller tummarna för att det räcker!
malina 2011-07-20 19:54 ! Citera #
Jag har hållit på sedan i mars och tagit nästan 40 lektioner. Jag har ingen som jag kan övningsköra med eftersom jag bor i en annan stad än mina föräldrar så mitt körkort kommer bli väldigt, väldigt dyrt. Ett tips till alla: ta körkortet medan ni fortfarande bor hemma!

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov