Hur länge har ni hållt på och kämpat?
Fuskade lite när jag var 15 och körde runt lite i hemtrakterna. Fyllde nyss 18, och inte tusan känns det som jag kommit nån vart... Inte för att det varit en aktiv träning, men ändå. Jag har alltså hållt på med körkortet i 2 år och har inte tagit det. Hur länge har ni i forumet hållt på, och har det varit intensivt?
Hej! Jag fyllde 18 den 16feb o håller på för fullt! har halkis och stadskörning kvar, hade kunnat va klar med badå om ja varit lite mer effektiv kanske :P men man ska ju inte rusha igenom de heller tycker jag, öva öva öva så ja inte glömmer de direkt efter ja klarat kortet är min åsikt
Har kört i två och halvt år nu. Kommer ha min första och förhoppningsvis sista uppkörning på fredag nästa vecka
Är egentligen bara pengarna som dragit ut på det hela.
Hej!
Skiver på onsdag och kör upp nästa vecka. Har hållt på 7 mån och bara kört på skolan. Det har blivit ca 1 dubbel lektion i veckan.
MVH R-M
2 veckor har jag hört att någon tog det på.
Jag började övningsköra när jag var 16 år, men började inte köra på körskola för än jag var 17 år.
Jag började när jag var 16 men tog det lugnt, körde lite på helgen ibland, några månader efter jag fyllt 17 tog det fart och jag körde då i princip överallt (motorväg osv.). Man tänker ju i början att det är 2 år kvar, gott om tid.
Jag har kört lite då och då i ett och ett halvt år nu. Bara privat. Men nu tänkte jag börja satsa fullt ut och försöka ta det där körkortet nångång
Jag började övningsköra i somras, tog 10 lektioner på en körskola sedan men kom ingenstans i utbildning pga olika orsaker. Sedan flyttade jag till en annan stad och började på en annan körskola och där har jag nu kört sedan i oktober förra året. Nu är jag snart klar i bästa fall dock.
Senaste foruminläggen
Rubrik