Start > Körkortsforum > Uppkörning Örebro!!

Uppkörning Örebro!!

Kuggade 2018-11-14 22:06 ! Citera #
Häromdagen kuggade jag mitt första körprov i Farsta. Det fanns inga lediga tider på typ 2 månader. Bestämde mig därför för att boka i Örebro och har tid redan nästa vecka. Jag undrar därför till er som körde upp där hur ni fick köra? Mycket motorväg? Stadskörning osv. Hoppas jag får någon som vill eller kan svara på mina funderingar :)
Gäst 2018-11-14 22:44 ! Citera #
Kuggade 2018-11-14
Häromdagen kuggade jag mitt första körprov i Farsta. Det fanns inga lediga tider på typ 2 månader. Bestämde mig därför för att boka i Örebro och har tid redan nästa vecka. Jag undrar därför till er som körde upp där hur ni fick köra? Mycket motorväg? Stadskörning osv. Hoppas jag får någon som vill eller kan svara på mina funderingar :)
Jag körde upp i Örebro för 1 månad sedan och klarade det :)
Ja du kommer garanterat få köra stadskörning, för det får man alltid göra oavsett vart man kör upp, sedan kommer du få köra landsväg och även motorväg.

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov