Intensiv kurs
Jag bara undrar, är det någon som gått på intensiv kurs 2 veckor. Nån feedback på det, om det är bra, nåt att rekommendera?
Rekomenderar det går på 2 veckor.
Om du verkligen behöver de så ja
Jag undrar hur mycket man måste läsa och köra innan man går en intensivkurs. Det känns ju inte så kul om man går en intensivkurs och så lyckas man inte klara både teorin och uppkörningen. Kan någon berätta lite erfarenhet om hur ni har haft det på intensivkurserna?
Känner ett par som gått olika intensivkurser, allt från 1-2 veckor. Och vad jag förstått så skulle jag rekommendera 2 veckor. Då kommer du ha mer tid på dig att ta in det du lärt dig och sedan använda dig av det på ett bra sätt.
//Alexander
Intensiv kurser låter riktigt intressant, men bara de fungerar så det inte är waste off time!!!
Det är bättre att övningsköra kontinuerligt under en längre period, då får ni ökad förståelse och ökad erfarenhet.
Jag har en kompis som klarade sig efter en intensivkurs på 2 veckor men jag själv tycker att det verkar livsfarligt. Kan grejerna verkligen sätta sig långvarigt när man drillar in dem sådär fort? Har man verkligen bråttom så ska man väl göra det men jag skulle inte känna mig säker på min körning om jag bara hållt på i 2 veckor...
Jag tror att intensivkurs inte är så bra, skulel nog bara vara om man verkligen inte har tid till att lära sig på egen hand osv osv och under lång tid, för mycket info på samma gång är aldrig bra!
Jag skulle ara ta intensivkurs om jag inte skulel haft tid till att lära mig på egen hand
Senaste foruminläggen
Rubrik