Start > Körkortsforum > 51p för andra gången. Behöver …

51p för andra gången. Behöver tips!

A 2018-11-05 15:34 ! Citera #
Hej alla,

Gjorde mitt tredje teoriprov idag! Första gången fick jag 51p, andra gången 48p och IDAG fick jag 51p igen oavsett om jag pluggat supermycket. Har använt mig av boken, ta körkort appen och massa andra tester på internet. Vet inte riktigt hur jag ska plugga mer... De frågor som de kom mest på provet var trafikregler, alltså väjningsplikt och högerreglen. Sen såklart några frågor om miljön hur man ska köra ur miljösynpunkt samt några om lampor, helljus, halvljus osv. Samt ifall man kolliderar med djur vem man ska kontakta osv.

Tiiips tack!!
Fia 2018-11-06 04:35 ! Citera #
Ta en paus på ett par dagar o plugga igen! Lätt att hjärnan inte tar in information när den är full med körkortsteori som blir helt grötig i huvudet. Och när du kuggat så klart man tappar hoppet. Försök kämpa på, du fixar de till slut!
A 2018-11-06 11:29 ! Citera #
Fia 2018-11-06
Ta en paus på ett par dagar o plugga igen! Lätt att hjärnan inte tar in information när den är full med körkortsteori som blir helt grötig i huvudet. Och när du kuggat så klart man tappar hoppet. Försök kämpa på, du fixar de till slut!
Sant! Ska pausa ett tag och fokusera på körningen nu. Man ska inte ge upp men det är så lätt att känna så när man är så nära 2 gånger.. känns omöjligt o klara.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest