Körkortonline > Körkortsforum > Testmodul för lastbil
Testmodul för lastbil
Som rubriken låter so undrar jag hur det går till vad man behöver göra under testerna ?
Jag en sådan modultest när jag skulle ta mitt C kort...
Det man får göra är att göra lite tester gällande lässvårigheter, skrivsvårigheter samt en del tester om B-teorin, och utöver det så får du genomgå en läkarundersökning där dom kollar blodtryck och syn. Och om du får göra samma saker som vi fick göra så kommer du även få göra en liten ”uppkörning” med en vanlig personbil så att dom ser hur du körning ser ut...
När allt detta är klart så kommer du få reda på om du kommer komma in på din utbildning.
Det man får göra är att göra lite tester gällande lässvårigheter, skrivsvårigheter samt en del tester om B-teorin, och utöver det så får du genomgå en läkarundersökning där dom kollar blodtryck och syn. Och om du får göra samma saker som vi fick göra så kommer du även få göra en liten ”uppkörning” med en vanlig personbil så att dom ser hur du körning ser ut...
När allt detta är klart så kommer du få reda på om du kommer komma in på din utbildning.
Gäst 2018-11-27
Hej jag har en fråga är Testmodul för lastbil lätt hur svårt är den ?
Hej undrar om hur svårt är kartläggning är lite nervös för detta kan man lätt o klara ?
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera