Start > Körkortsforum > Klarade teoriprovet idag, om n…

Klarade teoriprovet idag, om någon har frågor..

Mannen 2018-10-22 17:23 ! Citera #
Klarade teoriprovet idag för Bil, första försöket, om någon behöver några tips eller något liknande så kan du fråga på.
Dolly 2018-10-22 18:32 ! Citera #
Gjorda teori för förste gången idag fick 51 känna mig trött och ledsen ! Du som har klarad teorien idag tips på hur man ska plugga vidr
Mannen 2018-10-22 19:21 ! Citera #
Åå vad synd, men försök att tänka positivt och se till att klara det nästa gång!. 51 är inte ett dåligt resultat så med lite mera studering borde du klara det nästa gång!

Fokusera på de moment som du fick sämst på, du får ett email eller på trafikverkets hemsida där du kan se vad du presterade sämst på. Jag skulle rekomenderar att läsa teoriboken en gång till, eller iallafall skumma igenom den.

Jag gjorde framförallt en stor del av teoriproven på elevcentralen, samt 5 st sluttester. Jag rekomenderar den sidan stark då många av deras frågor liknar de på provet.
Dolly 2018-10-22 20:52 ! Citera #
Tack för tipset !!
Gäst 2018-10-23 00:20 ! Citera #
Vad tycker du man bör öva på mest? Ps jag har teoriprovet om några dagar
Manenn 2018-10-23 02:00 ! Citera #
Iallafall för min del var det stor del om när högerregeln gällde samt när antigen du eller motpartens fordon hade väjningsplikt mot den andre. Sedan rekommendara jag att plugga in mijöfrågor samt de frågor om grupptryck och alkohol osv, de ganska enkla att lära sig, så blir några enkla gratispoäng också.
Adriana 2018-10-24 12:07 ! Citera #
Hej Mannen, jag ska ha min teoriprov på Fredag, kan du säger mig vad ska bli där?

Jag ska ha provet på spanska, så jag hoppas det gör bra

Tack!
Adriana 2018-10-24 12:08 ! Citera #
Mannen 2018-10-22
Klarade teoriprovet idag för Bil, första försöket, om någon behöver några tips eller något liknande så kan du fråga på.
Hej Mannen, jag ska ha min teoriprov på Fredag, kan du säger mig vad ska bli där?

Jag ska ha provet på spanska, så jag hoppas det gör bra

Tack!
Julis 2018-10-24 16:48 ! Citera #
Hej Mannen.
Jag ska också ha mitt teoriprov nu på fredag. Jag är super nervös. Jag har pluggat elevcentralen och läst en del i böckerna. Har gjort ca 20 sluttester där jag har 64 eller 65 /65 på varje test. Vilket är godkänt.

Jag blir dock nojig att frågorna på elevcentralen är för ”lätta” och att teorin kommer vara så mycket svårare. Har även gjort gratis testerna här och dom är också godkända. Vill verkligen inte missa någonting bara :(

Är det extra mycket av någonting speciellt på teorin ? :)
GRATTIS förresten! :)
Orolig 2018-10-29 18:23 ! Citera #
Tjenare mannen! Hehe. Har teoriprovet imorgon och är lite nervös över det. Såg att du hade använt dig av Elevcentralens sluttester. Funkar de bra och är de rätt så likt det som du fick på teoriprovet? Har gjort närmare 40st sluttester och läst hela körkortsboken. Och grattis till dig att du klarade det! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov