Start > Körkortsforum > Kuggat för andra gången..

Kuggat för andra gången..

Adriana 2018-10-16 14:36 ! Citera #
Gjorde mitt andra teoriprov idag.. Fick 51p på senaste provet och 48p idag. Blir så arg på mig själv. Vet att jag kan klara det och kommer på mina fel efteråt då vissa frågor är väldigt kluriga.. På mitt prov idag var det väldigt många frågorna högerregel och väjningsplikt på trafikregler delen.. Är så besviken på mig själv! Har uppkörningen om 13 dagar så man känner ju inte sig så jättepepp på det nu, prestationsångesten blir ännu högre Men ge ALDRIG upp hörni, inget är omöjligt :) Det finns de som gör proven 10 gånger och klarar det till sist!

Kämpa på alla :)
Adriana 2018-10-16 14:42 ! Citera #
Väldigt många frågor om högerregeln**
Alexandra 2018-10-18 09:47 ! Citera #
Det är bara att hoppa upp på hästen igen, Jag skrev 5 ggr.
Jag fick 51,47,46,46 & sen godkänd 52.
Tänk på att dem oformulerar texten väldigt ofta, läs minst 3ggr och ta dig tiden där inne. :D
Adriana 2018-10-18 12:47 ! Citera #
Alexandra 2018-10-18
Det är bara att hoppa upp på hästen igen, Jag skrev 5 ggr.
Jag fick 51,47,46,46 & sen godkänd 52.
Tänk på att dem oformulerar texten väldigt ofta, läs minst 3ggr och ta dig tiden där inne. :D
Jadå, man ska inte ge upp. Bra kämpat av dig! Ja, alltså jag läste dem väldigt noga och satt kvar till slutet så att jag kunde gå igenom frågorna när jag hade ca 10 min kvar.. Men det är bara att plugga mer! Har verkligen lärt mig nu att det är trafiksäkerheten och trafikreglerna man ska fokusera MEST på :)

Har du fått körkortet?
Dutchman 2018-10-19 13:19 ! Citera #
Har också kuggat 3 gång mrn jag ger inte upp!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor