Start > Körkortsforum > Kuggade

Kuggade

youss 2010-02-18 16:35 ! Citera #
Till alla ni som har blivit kuggade ge inte upp kämpa på bara det lönar sig jag lovar.
bella 2010-04-24 14:59 ! Citera #
Men tänk om man har kuggat typ 4-5 gr.... om det var jag skulle jag börja fundera på att ge upp.... kan nästan inte fatta att det finns några som har fått sitt körkort efter 10-20 uppkörningar... mitt tålamod skulle inte vara så ... drygt*?... iaf... jag skulle få mig en tankeställare nånstans vid 3e uppkörningen om att jag verkligen ska finnas i trafiken elr ej... själv håller jag just nu bara på med körkortet, har inte haft min uppkörn än, men ... om jag någonsin hamnar i en situation där jag aldrig verkar kunna få kortet så skulle jag kunna tänka mig att ge upp... tror jag...
tisslan 2010-05-25 12:57 ! Citera #
Kuggar man så pass många gånger kanske man ska ta en paus och låta allt sjunka in men varför ska man ha kastat alla pengar, all kraft och energi man spenderat i sjön? Dessutom går ju tillstånd och sån skit ut efter ett tag så om du bestämmer dig för att försöka igen om fem år så kommer du att behöva gå igenom allt en gång till med handledare och tillstånd och inskrivningsavgifter och allt sådant.

ge för tusan inte upp förän du sitter bakom ratten med lappen i handen!!
Thaja 75 2014-02-17 20:18 ! Citera #
Jag nästan ge upp nu eftersom 2.e gånger uppkörning / känns jätte jobbig och deppig .
Nästa gång ska jag göra om uppkörning igen :) men men vi få se om jag klara mig med Körkortet ?
Tack för alla råden :
Thaja75
Fyfan 2014-02-24 17:56 ! Citera #
Jag körde upp för första gången idag, gick åt helvette fast än jag har tagit 30 körlektioner.

Jag bokade ny prov imorogn samma ställe men grejen är att jag venne fan vad som är fel gick åt helvettet med alla punkterna manövring risker osv.. Hur fan ska man kunna tänka sig ta denna jävla lappen har inte haft problem med något utav körkort steget förrut men nu är det bara körningen kvar sen har jag lappen klarade teorin för första gången och har ungefär 1.5 månad kvar för att den ska gå ut.. har lagt ner 16 tusen kroner för lappen-.-
kkrs93 2014-02-24 18:02 ! Citera #
Fyfan
Jag körde upp för första gången idag, gick åt helvette fast än jag har tagit 30 körlektioner.

Jag bokade ny prov imorogn samma ställe men grejen är att jag venne fan vad som är fel gick åt helvettet med alla punkterna manövring risker osv.. Hur fan ska man kunna tänka sig ta denna jävla lappen har inte haft problem med något utav körkort steget förrut men nu är det bara körningen kvar sen har jag lappen klarade teorin för första gången och har ungefär 1.5 månad kvar för att den ska gå ut.. har lagt ner 16 tusen kroner för lappen-.-

Då körde du uppenbarligen inte tillräckligt bra.
Usch 2014-02-24 18:03 ! Citera #
Hur fan ska man köra bra isf

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest