Start > Körkortsforum > VARFÖR

VARFÖR

Anonym 2018-10-01 19:21 ! Citera #
Varför ska man inte sätta en tid för när man ska vara klar med körkortet?
Gurran 2018-10-01 20:35 ! Citera #
Vad menar du?
Anonym 2018-10-01 21:33 ! Citera #
Gurran 2018-10-01
Vad menar du?
Jag menar varför vissa tycker att man inte ska säga.

”Jag ska vara klar med körkortet om ett år”
Gäst 2018-10-01 23:52 ! Citera #
För att en del har fått för sig att det blir mer press osv. Och det kanske stämmer in på dom.

Det är dock individuellt, att ha ett mål fungerade utmärkt för mig.
BZ 2018-11-21 14:03 ! Citera #
Klart man skall kunna sätta mål men det är just bara mål. Sen kan ju tid, pengar och ens egna insats ändra dom målen men det är bra att ha något att sikta på och jobba emot. Det är väl individuellt dock, en del jobbar bättre utan mål medan andra jobbar bättre med mål.
Gäst 2018-12-26 18:32 ! Citera #
Det är exakt det man ska göra. Sätter man en tid så jobbar man mycket hårdare, efter jag bokat uppkörning o teori så tog jag det mkt mer seriöst
Enna 2019-01-09 20:23 ! Citera #
Tycker verkligen man ska har ett mål!! Blir något att sträva efter.
Lastbilstjejen 2019-01-10 13:54 ! Citera #
Självklart ska man ha en tidsplan, annars är det nog lätt att man bara skjuter det framför sig hela tiden.
Jag satte upp ett mål när jag tog körkort, satte upp ett rimligt mål (7 månader) som jag tyckte passade mig eftersom jag inte hade någon som helst körvana när jag började med körkortet. Men jag vart helt klar med körkortet efter bara 5 månader.
Men vad jag vill säga är att, har man en tidsplan så tror jag att det får en att skärpa sig lite extra och att man då verkligen pluggar stenhårt och tar varje körlektion på riktigt allvar..Och det fungerade för mig, så nu efter 3 år efter avklarat B-körkort så sitter jag nu även med ett C kort och kör lastbil om dagarna..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo